شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تصاویر/برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال نوجوانان و بزگسالان لارستان

 آئین اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات فوتبال نوجوانان و بزرگسالان گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد محمد امین زرگری شب گذشته با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، فرماندار ویژه…

 آئین اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات فوتبال نوجوانان و بزرگسالان گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد محمد امین زرگری شب گذشته با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان، فرمانده سپاه بسیج لارستان، مسئولان هیات ورزشی لارستان و برخی دیگر از اهالی ورزش در تالار وحدت لار برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال لارستان، در ابتدای این مراسم همچنین  به پاس خدمات دکتر عبدالله زرگری در راستای تجهیز زیرساخت های ورزشگاه تختی لار در محل تالار وحدت برگزار می شد، طارمی زاده رئیس هیات فوتبال لارستان طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد آن هیات در حوزه فعالیت های فرهنگی ورزشی اجتماعی و توجه ویژه به فراهم نمودن زیرساخت های مناسب ورزشی در شهر لار و شهرهای همجوار اشاره نمود. وی بابیان سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مطالبه گری  از مسئولین و مقامات استانی،  پیرامون کم کاری برخی مسئولان در کنار خدمات خیرین لارستانی ابراز گلایه نمود.

در ادامه محبی پور مدیرکل سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس به لزوم توجه به مقوله ورزش اشاره نموده و ضمن ارج نهادن به خدمات خیرین  و تقدیر از دکتر زرگری بانی خیر، بر لزوم انجام تعهدات مسئولین دولتی و پیگیری در این خصوص نیز تاکید نمود.

در ادامه این مرایم از ۱۳ بازیکن اخلاق و نفرات برتر مسابقات بزرگسالان، داوران، اعضای کمیته های هیات فوتبال، دهقان فرماندار ویژه لارستان، طیبی نیز تقدیر به عمل آمده و  از طرف ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان و باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان از خدمات حسین طارمی زاده نیز با اهدای تندیس هایی تقدیر به عمل آمد.

پخش کلیپ و اجرای سرود زنده از دیگر بخش های این مراسم بود. پایان بخش این مراسم اهدای کاپ قهرمانی به تیم های نوجوانان شهید چمران و بزرگسالان ستاره آبی لار بود. تیم شهرداری لطیفی نیز موفق به کسب عنوان اخلاق این رقابت ها شد.

لازم به ذکر است تیم های هلال احمر و امواج براک در رده سنی نوجوانان و تیم های شهید علی مختار و نبرد لار در رده سنی بزرگسالان حائز رتبه های دوم و سوم شدند که با اهدای کاپ و مدال از مسئولان آن  باشگاه ها نیز تقدیر به عمل آمد.

تصاویر صالح کیانی را از این مراسم در ادامه می بیننیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین