شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

در رسیدگی به سیل‌زدگان لارستان به همه مناطق توجه شود

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه در پیگیری و رفع مشکلات سیل‌زدگان نباید نقطه یا جایی مورد غفلت واقع شود، اضافه کرد: در جلسات خصوصی با فرماندار لارستان و…

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه در پیگیری و رفع مشکلات سیل‌زدگان نباید نقطه یا جایی مورد غفلت واقع شود، اضافه کرد: در جلسات خصوصی با فرماندار لارستان و نماینده مردم این موضوع مطرح شده و انتظار می‌رود مسئولان ملی و استانی نیز همین رویکرد را داشته باشند چرا که یکی از نگرانی‌های مکرر مردم در نقاط شهری و روستایی، رسیدگی به همه نقاط است.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با بازخوانی بخش‌هایی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب پرداخت و با اشاره به فهرستی از اقدامات آمریکا علیه ملت ایران، اظهار داشت: محاسبه غلط آمریکا در تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی در خصوص تلاش برای تثبیت حکومت پهلوی با کشتار گسترده مردم، شکست رسوایی سیاسی و نظامی در عملیات طبس در راستای آزادی جاسوسان، حمایت از صدام در راه‌اندازی جنگ تحمیلی، نقش‌آفرینی در فتنه‌های سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ با هدف تغییر حکومت، تشکیل کمپین جهانی فشار حداکثری و جنگ اقتصادی، ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دهها مورد دیگر می‌توان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه محاسباتی دشمن خراب است و نمی‌توانند حقایق مربوط به جمهوری اسلامی ایران را آنچنان که هست، دریابند، افزود: وقتی محاسبه وضعیت موجود غلط بود، تصمیم‌های غلط نیز اتخاذ می‌کنند و این تصمیم‌ها موجب می‌شود که ناکام بمانند و تاکنون چنین بوده است.

امام جمعه لارستان روش شکل‌گیری حکومت جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر معنویت و حقانیت دانست و تصریح کرد: تصمیم‌های دشمنان بر مبنای مادی‌گرایی و منفعت شکل گرفته که به همین دلیل به طور مستمر دچار اشتباه و سرخوردگی می‌شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه آمریکایی‌ها متصور بودند که با ترور سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، می‌توانند به جبهه مقاومت و نظام اسلامی ضربه بزنند، خاطر نشان کرد: هر چند که شخصیت شهید سلیمانی بسیار والا و تأثیرگذار بود اما جمهوری اسلامی قائل به شخص نیست و قائل به آرمان‌ها و مبنای است که در بستر آن حاج قاسم شکل گرفت.

وی با تأکید بر اینکه از زمان شهادت سردار سلیمانی نه تنها جبهه مقاومت و عملیات‌های آنان تضعیف نشد بلکه به شکلی گسترده‌تر و بیشتر شد، عنوان کرد: یمن امروز با یمن ۲ سال گذشته بسیار متفاوت شد و سطح توانمند و عملیاتی آنان بسیار فرق دارد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در کشور عراق پایگاه‌های آمریکا مورد حمله مستقیم موشک‌ها واقع شده و این در حالی‌است که در دوران حاج قاسم اینگونه نبود، ادامه داد: در سوریه پایگاههای آمریکا به طور مستقیم مورد هدف قرار می‌گیرند و آنها هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت سالروز وفات حضرت «اُم‌البنین(س)» مادر حضرت ابالفضل‌(ع)، مصادف با روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: خوشبختانه مردم قدرشناس لارستان همواره قدردان شهدا و خانواده‌های آنان هستند و استناد آن حضور پررنگ و اعجاب‌آور مردم در مراسم‌های ویژه شهداست.

وی با تجلیل از استاندار فارس، فرماندار لارستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بدلیل پیگیری در دعوت از مسئولان کشوری و استانی در راستای بررسی مسائل و مشکلات سیل‌زدگان، تصریح کرد: خوشبختانه طی هفته اخیر شاهد ترافیک حضور مسئولان ملی و استانی در مناطق مختلف سیل‌زده شهر لار و بخش‌های تابعه لارستان بودیم که امید می‌رود تمام مناطق آسیب‌دیده از سیل با تدابیر مسئولان مورد توجه قرار گیرند و مردم از برکات این سفرها بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام‌ موسوی با تأکید بر اینکه در پیگیری و رفع مشکلات سیل‌زدگان نباید نقطه یا جایی مورد غفلت واقع شود، اضافه کرد: در جلسات خصوصی با فرماندار لارستان و نماینده مردم این موضوع مطرح شده و انتظار می‌رود مسئولان ملی و استانی نیز همین رویکرد را داشته باشند چرا که یکی از نگرانی‌های مکرر مردم در نقاط شهری و روستایی، رسیدگی به همه نقاط است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین