جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تقدیم طومار لارستانی‌های هرمزگان به رئیسی؛ باند دوم جاده لار-بندرعباس احداث شود+سند

در پی سفر هیات دولت به استان همسایه هرمزگان، حدود ۲۵۰ نفر از لارستانی های مقیم هرمزگان هم دست به کار شده و در یک حرکت آتش به اختیار آن…

در پی سفر هیات دولت به استان همسایه هرمزگان، حدود ۲۵۰ نفر از لارستانی های مقیم هرمزگان هم دست به کار شده و در یک حرکت آتش به اختیار آن هم از جنس مطالبات مردمی با امضای طوماری خطاب به هیات دولت خواستار تکمیل و تسریع در تکمیل باند دوم جاده لار-بندرعباس و ۴ بانده سازی این محور  شدند.

به گزارش گروه وبگردی میلاد لارستان اصل طومار مطالبه گري لارستانيهاي مقيم بندرعباس در خصوص تكميل باند دوم جاده بندرعباس- لارستان که رونوشت آن به استاندار هرمزگان نیز  تقديم شده بود، با حضور در محل استقرار هيأت اعزامي از وزارتخانه راه و شهرسازي به آقاي مذنب نماينده ويژه وزير راه و شهرسازي ارائه شد.

در بخشی از این طومار آمده است؛

پیرو درخواست کتبی به استاندار محترم هرمزگان، استدعا داریم دستور فرمائید نسبت به ۴ بانده نمودن جاده بندرعباس-لارستان-شیراز که حقیقتاَ جاده ترانزیتی و استراتژیکی جنوب به مرکز و شمال کشور می‌باشد و در قالب طرح‌های ملی قرار گرفته و متأسفانه بدلیل عدم تزریق بودجه مناسب به جاده مرگ مشهور شده است و در ۲ سال اخیر افزون بر ۱۲۰ کشته و ۷۰۰ مجروح داشته است. لذا با توجه به موقعیت سوق‌الجهشی منطقه که می‌تواند بعنوان پشتیبان تنگه هرمز در مواقع اضطراری مورد توجه قرار گیرد و درخواست دیرینه مردم خونگرم استانهای هرمزگان و فارس و با عنایت اینکه این جاده تنها جاده ارتباطی خلیج فارس به مرکز کشور می‌باشد که حتی یک تونل و گردنه صعب‌العبور نذاشته و همان جاده ابریشم قدیم بوده است. استدعای عاجل داریم تأمین اعتبار این مهم را در دستور کار قرار داده و اقدام مقتضی بعمل آید.

بنا بر این گزارش نماينده وزير نیز قول داد مساعدت و پيگيري هاي لازم را در اين خصوص به انجام برساند.

نامه ارسالی که به نمایندگی از طرف لارستانی های مقیم هرمزگان از سوی مصطفی شورانگیز به هیات اعزامی وزارت راه ارائه شده و طومار لارستانی های مقیم به پیوست آن می باشد در ادامه آمده است:

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین