شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 35

پیگیری مراحل ساخت 3 پروژه عمرانی در شهر لطیفی

طرح های نیمه تمام شهر لطیفی مورد بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه…

طرح های نیمه تمام شهر لطیفی مورد بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه علی پیروز بخشدار مرکزی، سرهنگ امجدی فرماندهی انتظامی لارستان و سرپرست و اعضا شورای اسلامی شهر لطیفی از چند طرح نیمه تمام شهر لطیفی بازدید کرد و از روند اجرای عملیات آن طرح ها اطلاع یافت. فرماندار ابتدا ساختمان نیمه تمام پاسگاه شهر لطیفی را مورد بازدید قرار داد.

این ساختمان نیمه تمام در دو طبقه با زیربنای ۴۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال توسط خیر ساخته شده و هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن نیاز به اعتبار دارد.

داریوش دهقان سپس از آموزشگاه در حال احداث شادروان حمیدرضا حاجی پور نیز دیدن کرد.

این آموزشگاه ۱۱ کلاسه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در ۲ طبقه در حال احداث است و هم اکنون خیر آقای حاجی پور برای آن ده میلیارد ریال هزینه کرده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد و مابقی آن قرار است اداره کل نوسازی مدارس استان فارس به اتمام برساند.

فرماندار سپس از زمین احداث ساختمان اورژانس شهری شهر لطیفی نیز بازدید کرد.

این زمین ۸۰۰ مترمربع مساحت دارد.

فرماندار ویژه لارستان به اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی یادآور شد که ادامه احداث ساختمان پاسگاه شهر لطیفی را هرچه سریعتر شروع کنند.

داریوش دهقان همچنین بصورت تلفنی با سردار حببیی فرماندهی انتظامی استان، مدیر کل نوسازی مدارس استان و دکتر رضایی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان صحبت کرد و خواستار تسریع در اتمام ساختمان پاسگاه لطیفی، آموزشگاه شادروان حاجی پور و اورژانس شهر لطیفی شد.

فرماندار ویژه لارستان همچنین با حضور در ساختمان فعلی پاسگاه شهر لطیفی مسائل و مشکلات این کلانتری را مورد بررسی قرار داد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین