شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نمایشنامه «رقیه ارشادی» درجمعِ ۱۰ اثر منتخب جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

نمایشنامه«مهسان و سرزمین هفت سنگ» به نویسندگیِ «رقیه ارشادی» هنرمند لارستانی توانست به جمع ۱۰ اثر منتخب جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان وارد شود. به گزارش میلاد لارستان…

نمایشنامه«مهسان و سرزمین هفت سنگ» به نویسندگیِ «رقیه ارشادی» هنرمند لارستانی توانست به جمع ۱۰ اثر منتخب جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان وارد شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، هیات داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، ۱۰ اثر را در مرحله اول ارزیابی، انتخاب کردند.

هیات داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛ متشکل از هنگامه مفید، احمد بیگلریان و بهرام جلالی‌پور، در مرحله اول ارزیابی آثار این بخش، از میان ۱۰۵ نمایشنامه رسیده به دبیرخانه، ۱۰ اثر را برای حضور در جشنواره بیست و هفتم برگزیدند.

مسابقه نمایشنامه‌نویسی این دوره‌ از جشنواره در دو مرحله انجام می‌شود و نویسندگان آثار منتخب مرحله نخست می‌توانند با مشاوره هیات داوران آثار خود را تا ۲۰ بهمن‌ماه بازنویسی و اصلاح کنند تا در داوری مرحله نهایی مورد ارزیابی قرار گیرند.

بر اساس اعلام هیات داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان،«اتاق سفید» به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد از کرج، «از رضای کوچک به رضای بزرگ» به نویسندگی سید مجید میرحسینی از تفرش، «استخدام گرگ» به نویسندگی آمنه غدیری بیدهندی از تهران، «بزرگترین گنج جهان» به نویسندگی اثر رضا بیات از تهران و «پسر کوه‌های بلند» به نویسندگی نگار نادری از لاهیجان از آثار منتخب مرحله نخست هستند.

«خروس شاه» به نویسندگی محمد باقر نباتی‌مقدم از تهران، «راز قصه‌ها» به نویسندگی میترا کریم‌خانی از تهران، «ساموئل سیبیل یا موش گربه خورد» به نویسندگی نیاز اسماعیل‌پور از تهران، «سفر به شهر عروسک‌ها» به نویسندگی زیبا عبدی از همدان و «مهسان و سرزمین هفت سنگ» به نویسندگی رقیه ارشادی از لار دیگر آثار راه یافته به مرحله نهایی بخش نمایشنامه‌نویسی هستند.

گفتنی است بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، ۲۷ اسفندماه امسال با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین