جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

همایش پویش کودکان سایبری برگزار شد

رئيس پليس فتا لارستان در جلسه مديران و معاونين مدارس ابتدايي و مديران مراكز دبستاني با موضوع پويش كودكان سايبری بر ضرورت تبيين نحوه فرزند پروري سايبري در خانواده ها…

رئيس پليس فتا لارستان در جلسه مديران و معاونين مدارس ابتدايي و مديران مراكز دبستاني با موضوع پويش كودكان سايبری بر ضرورت تبيين نحوه فرزند پروري سايبري در خانواده ها تأكيد كرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان سروان كهدويي خطاب به جمع حاضر توصيه كرد: كودكان و نوجوانان خيلي سريع فناوري هاي جديد را ياد مي گيرند و با آن آشنا مي شوند. والدين سعي كنند اطلاعات خود را در مورد فضاي مجازي و فناوري هاي جديد به روز نگه دارند و حتما كودكان ِخود را درفضاي مجازي تنها نگذارند.

وی ادامه داد: به دليل اينكه امروزه محيط بازي، آموزشي و ارتباطي ِ كودكان از فضاي حقيقي به فضاي مجازي تغييركرده، بطورطبيعي فرزندان دراين فضا با مشكلات متعددي مواجه خواهند شد.

این کارشناس تصریح کرد: بايدنحوه فرزند پروري ِ سايبري درخانواده ها شكل گيرد وتنها راه حل اين مشكل؛افزايش دانش سايبري خانواده ها و همراهي با فرزندشان در فضاي مجازي است.

سروان كهدويي به صفحه كودك در سايت پليس فتا به آدرس: WWW.CyberPolce.ir اشاره كرد و گفت: هموطنان گرامي بخصوص والدين و فرزندان گرامي مي توانند بامراجعه به صفحه مذكور وعضويت درآن ازآخرين اخبار و اطلاعات و همچنين آسيبها و تهديدات فضاي مجازي بركاربران مطلع شوند.

دراين جلسه، مديران ديدگاه هاي خود را در زمينه فضاي مجازي، فرصتها و تهديدها و حضور موثر همكاراني از پليس فتا در جلسات انجمن اوليا ومربيان مدارس تأكيد کردند.

جعفر حميدي معاون آموزش ابتدايي نیز در ابتداي جلسه كه با حضور معاون پژوهشي وبرنامه ريزي اداره، اعضاي شوراي مشورتي دوره تحصيلي ابتدايي( مديران مدارس ابتدايي دولتي و غيردولتي ) وتعدادي از كارشناسان ، معاونين و مديران مراكزپيش دبستاني برگزار شد گفت:اميدواريم كه با اجراي طرح پويش كودكان سايبري به اهدافي نظير ارتقاء سطح دانش و مهارت ِاستفاده مناسب و مؤثر از فضاي مجازي در خانواده ها و راهكارهاي اثربخش براي ايمن سازي فرزندان در اين فضا دست یابیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین