چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز توزیع اقلام ضروری بین مددجویان آسیب دیده از سیل اخیر جنوب فارس

تعداد ۳۳۸۷ مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و … جهت آسیب دیدگان از سیل اخیر جنوب فارس تهیه شده و در حال توزیع…

تعداد ۳۳۸۷ مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و … جهت آسیب دیدگان از سیل اخیر جنوب فارس تهیه شده و در حال توزیع بین این عزیزان است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس گفت: در پی بارندگی های اخیر در جنوب استان شاهد جاری شدن سیلاب بودیم که موجب شد به منازل، دام و طیور و لوازم ساکنین مناطق جنوبی استان فارس آسیب های فراوانی وارد شود.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا و با همکاری بنیاد مستضعفان، منابع امدادی و کمک های خیران اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان تهیه و در حال توزیع است.

بذرافشان یادآور شد: تاکنون به ۶۰۲ خانوار آسیب دیده مبلغ ۳ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال مساعدت پرداخت شده است.همچنین بیش از ۶ میلیارد ریال بسته های غذایی تهیه و در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

مدیر کل امداد فارس با اشاره به خسارت های وارده به دام و طیور مددجویان ساکن در این مناطق گفت: ۳۶۵ راس دام سبک و سنگین به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خریداری و در حال توزیع به مددجویانی است که دام آنان در حادثه سیل اخیر آسیب دیده است.

وی با اعلام اینکه بازسازی و تعمیرات منازل خسارت دیده در مرحله تامین اعتبار قرار دارد؛ افزود: تعداد ۳۳۸۷ مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و …. نیز به ارزش ۶۱ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال تهیه شده و در حال توزیع بین این عزیزان است..

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین