پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 19

قاچاقچی سوخت در لارستان فارس ۱۱میلیارد ریال جریمه شد

اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد: راننده تانکر حامل ۳۲ هزار تن سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در لارستان به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جریمه محکوم شد. به…

اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد: راننده تانکر حامل ۳۲ هزار تن سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در لارستان به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل ایرنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: با کشف تانکر حامل سوخت قاچاق در لارستان ، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان مسئول رسیدگی به پرونده شد.

غلامرضا سالاری گفت : راننده این تانکر بیش از ۳۲ هزار لیتر گاوزئیل را بسمت بندرهای جنوبی حمل می کرد که با شک کردن مامورین انتظامی به این خودرو ، به دام قانون گرفتار شد.

وی افزود : راننده تانکر طی بازجویی های اولیه منکر هرگونه اطلاع از نوع بار و غیرقانونی بودن آن بود که طی تحقیقات به عمل آمده در شعبه خلاف این ادعا اثبات و مشخص شد که سوخت مکشوفه توسط وی بطور غیرقانونی جمع آوری شده و به قصد فروش در یکی از بندرهای جنوبی در حال حمل بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد : نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف ، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط سوخت مکشوفه و جریمه ۱۱ میلیارد ریالی راننده متخلف صادر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین