جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

درخواست امام جمعه لار برای ایجاد دادگاه تجدیدنظر و ساخت کشتارگاه دام در لارستان

امام جمعه شهر لار خواستار ایجاد دادگاه تجدیدنظر و ساخت کشتارگاه دام در لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته…

امام جمعه شهر لار خواستار ایجاد دادگاه تجدیدنظر و ساخت کشتارگاه دام در لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با بازخوانی برخی از مطالبات رهبر معظم انقلاب درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دروغ‌پراکنی و روایت‌های نادرست است تا از این طریق بتواند جای ظالم و مظلوم را عوض کند، اظهار داشت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها می‌بایست حقایق موجود  در کشور خودشان را روایت کنند.

وی با بیان اینکه اگر برکات و دستاوردهای وقایع بزرگی نظیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و غیره توسط  دلسوزان روایت نشود، دشمن با تحریف ۱۸۰ درجه‌ای و به شکل نادرست مطرح می‌کند، افزود: دشمن در عصر حاضر به دروغ آن چیزهایی که قبل از انقلاب نبود را ثابت می کند و آن چیزی که اکنون وجود دارد را انکار می‌کنند تا ذهن جوانان ما را که دوران حاکمیت طاغوت را ندیده‌اند، به اشتباه بیافتند و به سمت دیگری بروند.

امام جمعه لارستان با برشمردن برخی آمارهای مقایسه‌ای مربوط به پیش و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: در زمینه صنعتی قبل از انقلاب رتبه ایران ۶۴ و بعد از انقلاب با همه محدودیت‌های ایجاد شده نظیر تحریم ۱۹ در جهان است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در زمینه نظامی کشور ایران پیش از انقلاب وابسته محض به آمریکا بوده اما امروز ایران در زمره ۱۰ کشور برتر دنیاست، ادامه داد: از حیث پزشکی رتبه ایران قبل انقلاب ۴۳ و پس از انقلاب رتبه ۱۰ دنیاست و در زمینه کشاورزی ۳۰ بوده و الان جایگاه دهم جهان متعلق به ایران است.

وی با اذعان به اینکه در رشته‌ ورزش ایران قبل از انقلاب رتبه ۷۰ را داشته ولی بعد از انقلاب به رتبه ۱۳ رسیده است، عنوان کرد: از حیث هواوفضا اکنون ایران جایگاه هشتم را داراست و این در حالی رقم خورده که پیش از انقلاب از این علوم در کشور ایران وجود نداشته و اسم ما اصلا جزء لیست نبوده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه از لحاظ علم نانوتکنولوژی ایران در عصر حاضر در جمع ۵ کشور برتر دنیا قرار دارد، در صورتی که قبل از انقلاب اصلا اسمی از ایران در این زمینه موجود نبود، افزود: در خصوص تولید علم، کشور ایران در زمان حاضر رتبه ۴ دنیا را دارد و این در حالی است که در پیش از انقلاب اسمی از ایران وجود نداشت.

امام جمعه لارستان با شجاعانه خواندن اقدام یمن در هدف قراردادن مراکز حساس امارات پس از ۶ سال همراهی این کشور با ائتلاف عربستان، گفت: بعد از این اتفاق، شاهد بمباران نقاط مختلف کشور یمن بودیم که منجر به کشته و زخمی شدن مردم مظلوم شد.

وی با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و بازگشت عزتمندانه حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، خواستار آذین‌بندی، فضاسازی، برگزاری جشن و غیره همچون سالیان گذشته شد و تصریح کرد: تصمیمات مناسبی برای اجرای برنامه‌های متنوع از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این ایام در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام موسوی با طرح گلایه مردم درخصوص نبود دادگاه تجدیدنظر در لارستان، خاطر نشان کرد: بُعد زیاد مسافت لارستان تا مرکز استان، تحمیل‌ هزینه‌های مالی، بروز حوادث جاده‌ای و حجم بالای پرونده‌ها، از مسئولان درخواست می‌شود تا هر چه زودتر شاهد راه‌اندازی دادگاه تجدیدنظر در لارستان باشیم.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه کشتارگاه دام شهر لار قدیمی و فرسوده است و به لحاظ مسائل بهداشتی استانداردهای لازم را ندارد، اضافه کرد: احداث یک کشتارگاه جدید و مجهز به وسایل به روز یکی از نیازهای اساسی لارستان محسوب می‌شود که انتظار می‌رود با عنایت مسئولان استان و شهرستان موانع پیش‌روی ایجاد این مهم برطرف و با سرمایه‌گذاران همکاری شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درخواست امام جمعه لار برای ایجاد دادگاه تجدیدنظر و ساخت کشتارگاه دام در لارستان”

  1. لاری معلم گفت:

    لطفا درباره رفاه اجتماعی واسایش مردم وکار برای مردم وجوانان وگرانی ومشکلات ومعیشت مردم هم نظری داده شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین