یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آغاز به کار سینمای مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی شهر لار

سینما باران مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی لار با اکران خصوصی فیلم سینمایی “مرد نقره‌ای” برای دانش‌آموزان مدارس و والدین آنها آغاز به کار کرد. به گزارش میلاد لارستان، سینما باران…

سینما باران مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی لار با اکران خصوصی فیلم سینمایی “مرد نقره‌ای” برای دانش‌آموزان مدارس و والدین آنها آغاز به کار کرد.

به گزارش میلاد لارستان، سینما باران مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی لار با اکران خصوصی فیلم سینمایی “مرد نقره‌ای” برای دانش‌آموزان مدارس و والدین آنها آغاز به کار کرد.

به گفته مسئول سینمای مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی لار این سینما به صورت اکران خصوصی با سانس ویژه مدارس ویژه دانش‌آموزان و اولیا در دو سانس صبح در ساعات ۸:۳۰ و ۱۰:۳۰ آغاز به کار کرده است.

کیاوش زائری با اشاره به اینکه اکران عمومی این سینما بعد از افتتاحیه رسمی در دهه فجر آغاز می‌شود، گفت: افتتاحیه رسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد انجام می‌شود.

به گفته زائری بعد از افتتاحیه رسمی علاوه بر “مرد نقره‌ای” فیلم سینمایی “آتابای”، “بی همه چیز” و “صحنه‌زنی” در این سینما به اکران عمومی گذاشته می‌شود.

مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی لار دارای ۳ سالن سینما است که سالن باران با ظرفیت ۱۳۸ صندلی بزرگ‌ترین سالن محسوب می‌شود.

فیلم سینمایی “مرد نقره‌‌ای” به کارگردانی محمدحسین لطیفی، فیلمی قهرمان‌محور است که این روز‌ها در سینما‌های کشور اکران می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین