شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

در هفته اخیر بیش‌از هزار لارستانی همگی به «اُمیکرون» مبتلا شده‌اند

معاون بهداشتی علوم‌پزشکی لارستان با بیان اینکه در هفته اخیر بیش‌از هزار لارستانی همگی به «اُمیکرون» مبتلا شده‌اند، گفت: در این بین ۱۴ مبتلا زیر ۶ سال و ۲۴۶ نفر بین…

معاون بهداشتی علوم‌پزشکی لارستان با بیان اینکه در هفته اخیر بیش‌از هزار لارستانی همگی به «اُمیکرون» مبتلا شده‌اند، گفت: در این بین ۱۴ مبتلا زیر ۶ سال و ۲۴۶ نفر بین ۶ تا ۱۸ ساله‌اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر وحید یگانه با هشدار نسبت به شیوع گسترده کرونا و افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان در منطقه اظهار داشت: روند رو به رشد کرونا در منطقه به دلیل عدم توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جدی نگرفتن هشدارهاست.

وی با ابراز نگرانی از افزایش رو به رشد مبتلایان اظهار داشت: در یک هفته اخیر از میان تست‌های گرفته شده و موارد مثبت شناسایی شده، بیش از هزار و ۱۵۵ مورد مثبت بوده است که از این تعداد ۱۴ مورد زیر ۶ سال، ۲۴۶ مورد بین ۶ تا ۱۸ ساله و ۸۹۵ مورد بالای ۱۸ سال بوده‌اند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: در آخرین مورد از ارسال نمونه‌های رندوم به مرکز برای تشخیص اُمیکرون فقط یکی از موارد به عنوان اُمیکرون شناسایی نشده است و سایر نمونه‌ها متاسفانه همگی اُمیکرون بوده‌اند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین