پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

7 طرح آبرسانی در لارستان همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیر امور آبفا لارستان از افتتاح و کلنگ زنی۷ طرح آبرسانی لارستان به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

مدیر امور آبفا لارستان از افتتاح و کلنگ زنی۷ طرح آبرسانی لارستان به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آبفا لارستان، سید عبدالمهدی میرپور گفت: پنج پروژه بازسازی خط انتقال مجتمع روستایی درز و سایبان به طول ۱۳ کیلومتر با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، لوله‌گذاری شبکه توزیع آب روستای فاطمی بریز به طول ۴/۷ کیلومتر با اعتبار بیش از ۹۰۰ میلیون تومان، بازسازی شبکه توزیع روستای زاهدمحمود به طول ۴ کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، بازسازی شبکه توزیع آب روستای بالاده بیرم به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، بازسازی خط انتقال به طول ۲/۴ کیلومتر و کف‌شکنی چاه شماره ۲ شهر دهکویه با اعتبار ۲ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: دو پروژه کلنگ‌زنی مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای لاغران با اعتبار دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومانی و کلنگ‌زنی ایستگاه پمپاژ آب دهکویه با اعتبار یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان در دهه مبارک فجر انجام می شود و مجموع اعتبار پروژه‌های مذکور بالغ بر ۱۴ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین