چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رونمایی از دبیرخانه جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه “موزیری” در لارستان

  آیین رونمایی از دبیرخانه نخستین جشنواره فیلم کوتاه با موضوع “موزیری” در شهر لار مرکز لارستان فارس یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد….

 

آیین رونمایی از دبیرخانه نخستین جشنواره فیلم کوتاه با موضوع “موزیری” در شهر لار مرکز لارستان فارس یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

شهردار لار در این باره گفت: دبیرخانه این جشنواره پذیرای آثار در بخش های داستانی، مستند و ویدئو کلیپ به مدت ٣٠دقیقه از هنرمندان، کارگردانان و فلیم سازان و مستند سازان است.

نواز شریفی ادامه داد: هنرمندان مناطق و شهرهای جنوب استان فارس و حتی استان هرمزگان نیز می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه “موزیری” به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز رشد واحدهای فناور، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج)، کانون بسیج هنرمندان و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان آغاز به کار کرده است.

او گفت: این جشنواره به مدت یک هفته تا ۱۰روز پذیرای آثار هنرمندان از ماطق مختلف جنوب فارس و حتی استان های همجوار و هرمزگان خواهد بود.

شهردار لار ادامه داد: مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره با رویکرد ترویج فرهنگ کار و تلاش به ویژه در زمینه کاشت و نگهداری و هرس درخت نخل به عنوان یکی از ظرفیت های تولیدی و اقتصادی در منطقه جنوب فارس است.

وی عنوان کرد: همچنین شناسایی استعدادهای سینمایی، افزایش مخاطبان فیلم کوتاه، جمع آوری ایده های جدید و بیان هنرمندانه برای ترویج فرهنگ کار و موزیری از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

شهردار لار گفت: موزیری یعنی کسی که کارهای مربوط به هرس و کشت و برداشت نخل و خرما را انجام می دهد و مناطق جنوب فارس یکی از مستعدترین و کانون تولید خرما است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین