پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

گشایش نمایشگاه نقاشی هنرمند لارستانی

  همزمان با میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر، نمایشگاه نقاشی علی فولادی هنرمند باسابقه و توانمند لارستانی؛ با حضور نواز شریفی لاری شهردار لار، عنایت الله…

 

همزمان با میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر، نمایشگاه نقاشی علی فولادی هنرمند باسابقه و توانمند لارستانی؛ با حضور نواز شریفی لاری شهردار لار، عنایت الله موحدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، محسن زارع معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار و جمعی از هنرمندان و هنردوستان در هنرسرای شهروند لار گشایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در آئین گشایش این نمایشگاه، نواز شریفی لاری با بیان اینکه هنرمندان این شهر هنرمندانی چیره دست هستند گفت: مجموعه شهرداری لار با راه اندازی کارگروهی متشکل از کارشناسان شهرداری و هنرمندان لاری سعی بر بومی سازی اِلمان های شهری دارد.

شهردار لار با اشاره به اینکه هموطنانی که از نقاط مختلف کشور به لار و لارستان سفر می کنند، این شهر را شهری زیبا توصیف می کنند، افزود: مجموعه مدیریت شهری با همکاری هنرمندان، بیش از پیش در زیباسازی منظر شهری آنچنان که شایسته شهر و شهروندان است، تلاش خواهد نمود.

علی فولادی، خالق آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه هم گفت: در این نمایشگاه که همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر گشایش یافته، ۱۶ اثر نقاشی در سه بخش با تکنیک رنگ روغن، زغال، آب رنگ و آب مرکب، به روح ملکوتی عالِم فرزانه و عارف وارسته حضرت آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی امام جمعه فقید لارستان از شیفتگان و مشتاقان مولا علی (ع) تقدیم شده است.

بخش اول نمایشگاه به تصاویری از حضرت آیت الله آیت اللهی اختصاص یافته، بخش دوم؛ طبیعت شهر لار را به تصویر کشیده و در بخش سوم تمثال مبارک دو تن از شهدای والامقام شهر لار به زیبایی تمام توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

این نمایشگاه که به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و کانون بسیج هنرمندان شهرستان برپا شده است به مدت ده روز از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در هنرسرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) پذیرای بازدید عموم خواهد بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین