جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اکران فیلم سینمایی “تنگه ابوقريب” در هنرسرای شهروند لار

فیلم سینمایی «تنگه ابوقريب» به همت هنرسرای شهروند وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، پخش و نقد و بررسی می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، این…

فیلم سینمایی «تنگه ابوقريب» به همت هنرسرای شهروند وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، پخش و نقد و بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، این فیلم روز جمعه ١٤ دي ماه ساعت ١٧/٣٠ در محل هنرسرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار(پارک حاشیه) نمایش داده خواهد شد.

نقد و بررسی فیلم «تنگه ابوقريب» مانند جلسه های گذشته به صورت گفتگومحور خواهد بود.

کارگردان این فیلم بهرام توكلى است و جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، علی سلیمانی، مهدی پاکدل، مهدی قربانی و… در آن ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان فيلم این هفته آمده است؛ «تنگه ابوقریب» روایتی است از دفاع دلاورمردانه گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی. هنگامه رشادت و مظلومیت بچه‌های گردان عمار در روزهای آخر دفاع مقدس در منطقه حساس تنگه ابوقریب.

این فیلم جوایز زیادی را از جشنوارهای فیلم فجر و مقاومت دریافت نموده است. جوایزی نظیر؛ بهترین کارگردانی، تنديس بهترين بازيگر نقش مكمل مرد، سيمرغ بلورين بهترين فيلمبرداری، سيمرغ بلورين بهترين موسيقي متن، سيمرغ بلورين بهترين صدا گذاری،  سيمرغ بلورين بهترين طراحی صحنه، سيمرغ بلورين بهترين جلوه هاي ويژه ميداني، سيمرغ بلورين بهترين چهره پردازی و تنديس بهترين تدوين را از ان خود نموده است.

گفتنی است هنرسرای  شهروند پیش از این و در هفته های گذشته قریب به بیست فیلم سینمایی از اثار مطرح سینمای ایران را با حضور علاقه مندان هنر سینما در شهر لار، پخش و نقد و بررسی نموده است.

شرکت در اكران و نقد و بررسي اين فيلم براي عموم علاقه مندان، آزاد است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین