جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

«مغزهای کوچک زنگ زده» در «هنرسرای شهروند» بررسی می شود

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به همت «هنرسرای شهروند» وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار؛ نقد و بررسی می شود. به گزارش میلاد لارستان، فیلم سینمایی «مغزهای…

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به همت «هنرسرای شهروند» وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار؛ نقد و بررسی می شود.

به گزارش میلاد لارستان، فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به همت «هنرسرای شهروند» وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار؛ نقد و بررسی می شود.

این فیلم پنجشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۲۲ در محل هنرسرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) نقد خواهد شد.

«مغزهای کوچک زنگ زده» فیلمی به کارگردانی «هومن سیدی» محصول سال ۱۳۹۶ است و نوید محمد زاده، فرهاد اصلانی، فرید سجادی حسینی، نازنین بیاتی و… در آن ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان فیلم این هفته آمده است که شاهین با دستگیری برادرش شکور سعی دارد جای او را در سرکردگی باند تولید مواد مخدر بگیرد. خمیره فیلم در مورد بی قانونی است و به معضل ساخت و توزیع مواد مخدر در ایران می پردازد.

«دبورا یانگ» منتقد نشریه هالیوود ریپورتر فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» را مهیج ترین فیلم در بازار جشنواره فجر معرفی کرد و فیلم را در عرصه بین المللی پرمخاطب و موفق دانست.

«مغزهای کوچک زنگ زده» کاندیدای ۱۱ جایزه از جشنواره فیلم فجر و برنده چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه شد. همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را نیز به دست آورد.

گفتنی است هنرسرای شهروند در دوره جدید نشست های سینمایی با تغییر رویکرد به نقد و بررسی صرف فیلم ها کار خود را آغاز نموده است. «مغزهای کوچک زنگ زده» چهارمین فیلمی است که در نشست سینمایی پیش رو نقد خواهد شد. نشست این هفته با سه روز تأخیر در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که دلیل این تأخیر، تقارن روز جلسات هفتگی نشست های سینمایی (دوشنبه) با روز شهادت امام علی(ع) و همچنین ایام شب های قدر است. از این رو جلسه این هفته استثنائا، پنجشنبه ساعت ۲۲ در محل هنرسرای شهروند برگزار خواهد شد و از هفته های آتی این جلسات در روزهای دوشنبه تشکیل می شود.

شرکت در نقد و بررسی این فیلم برای عموم علاقمندان آزاد است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین