جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

عمادشهر لارستان میزبان مسابقه کشوری دو صحرانوردی

  عمادشهر مرکز بخش صحرای باغ لارستان در بیست و نهمین روز بهمن ۱۴۰۰، برای نخستین بار میزبان مسابقه کشوری دو صحرانوردی شد که در این مسابقه بیش از ۱۳۰…

 

عمادشهر مرکز بخش صحرای باغ لارستان در بیست و نهمین روز بهمن ۱۴۰۰، برای نخستین بار میزبان مسابقه کشوری دو صحرانوردی شد که در این مسابقه بیش از ۱۳۰ ورزشکار از سطح استان های کشور شرکت کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، عمادشهر مرکز بخش صحرای باغ لارستان شهری با مساحت ۲۴۴ هکتاری در جنوب شهرستان لارستان است، این شهر امروز برای نخستین بار میزبان مسابقه کشوری دو‌صحرانوردی بود که در پایان این مسابقه محمد جواد صیادی از کوار، حسن عابدی از داراب و حسین نیرومند از شیراز به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند.

رئیس هیئت دو میدانی استان فارس گفت: این مسابقه به رغم اینکه برای نخستین بار در عمادشهر برگزار شد با استقبال بسیار ورزشکاران از سطح استان های کشور و ورزشکاران عمادشهر رقم خورد که بیش از ۱۳۰ ورزشکار در این مسابقه شرکت کردند.

روح الله نجمی افزود: از تمامی دست اندکاران در بخش صحرای باغ و عمادشهر بسیار تشکر می نمایم که آیین میزبانی را به خوبی به جا آوردند، تلاش می کنیم که این اتفاق در سالهای آینده با کیفیت و کمیت بیشتر در این شهر برگزار شود.

وی اظهار داشت: در این مسابقه ورزشکاران خیلی خوبی را مشاهده کردیم که اهل بخش صحرای باغ بودند که رکورد خوبی را ثبت کردند و با برگزاری این مسابقات استعدادهای ورزشی بسیاری در این بخش کشف شد.

رئیس هیئت دو میدانی استان فارس با اشاره به حضور ورزشکاران برجسته و صاحب مقامات جهانی و ملی در این مسابقات بیان کرد: در این مسابقه بیش از ده نفر از قهرمانان مطرح کشور از جمله آقایان محمد جواد صیادی عنوان دار و دارنده مدال آسیایی، علیرضا نوری مقام دار مسابقات آسیایی،حسین نیرومندی شرکت کننده و صاحب مقام در مسابقات جهانی و بین المللی،مانی زان مربی تیم های ملی در بخش استقامت ،احمد فرود نفر چهارم بازی های کشورهای جهان اسلام و قهرمان کارگران جهان،حسن عابدی قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری،نفر چهارم مسابقات ماراتون حضور داشتند.

بخشدار صحرای باغ ضمن تشکر از مسؤولین و نیک اندیشان در برگزاری مسابقه دو صحرا نوردی به میزبانی عمادشهر گفت: برگزاری مسابقه دو صحرانوردی به میزبانی عمادشهر افتخاری برای مردم این بخش است، مردم این منطقه همواره در نیک اندیشی شهره خاص و عام هستند و وجود این خیرین بزرگوار که با حمایت خود نقش مؤثری در میزبانی عمادشهر از مسابقات کشوری ایفا کردند شایسته قدردانی و تشکر است.

احمد علمدار ادامه داد: برگزاری این مسابقات سبب ترغیب مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان به ورزش خواهد شد و علاوه بر این در همین مسابقات ظرفیت ها و استعداد های ورزشی نهفته بسیاری کشف خواهد شد که با پرورش این استعدادها و معرفی به سطوح ملی زمینه موفقیت های آنان در آینده فراهم می شود.

این مقام عالی دولت در بخش صحرای باغ ورزش را عامل مؤثری در کنترل آسیب های اجتماعی دانست و اظهار داشت: پر کردن اوقات فراغت جوانان به ویژه با ورزش از راه‌های مؤثر پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی در جامعه است چرا که جوانان انرژی نهفته بسیاری دارند که اگر در مسیر صحیح از این انرژی استفاده نکنند به راه های نادرست کشیده می‌شوند.

وی افزود: اگر جوانان به میادین ورزشی کشانده شوند در جلوگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی می‌توان گام‌های ارزنده ای برداشت.

نماینده تربیت بدنی بخش صحرای باغ لارستان ضمن تشکر ویژه از گروه ورزشی عمادشهر که اسپانسر این مسابقات شدند گفت: برگزاری مسابقات دو صحرانوردی که با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در عمادشهر برگزار شد نقطه عطف و مثبتی برای بخش صحرای باغ است که در این راستا از اقدام بی نظیر گروه ورزشی عمادشهر که اسپانسری این مسابقات را بر عهده گرفته و هزینه برگزاری مسابقه به مبلغ بیش از ۳۰ میلیون تومان را متقبل شده اند تشکر می نمایم.

محمد منفرد افزود: این مسابقه در مسافتی تقریبا ۶ کیلومتر و ۲۵۰ متر از مقابل اورژانس عمادشهر آغاز و سپس از طریق بلوار علی بن ابی طالب علیه السلام وارد جاده عمادشهر_دیده بان شده و بعد از طی مسافت ۴ کیلومتر وارد جاده خاکی در عرض آسفالت شده و مجددا وارد جاده شده و در انتها در ورودی شهر عمادشهر (مقابل دروازه قرآن) خاتمه یافت.منفرد در پایان گفت: از تمامی کسانی که در تدارک و پشتیبانی مسابقات با ما همکاری داشته اند از جمله بخشدار صحرای باغ،گروه ورزشی عمادشهر،شورای عمادشهر،حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) و پایگاه های مقاومت شهید همت و خاتم الانبیا(ص) و فرماندهی انتظامی عمادشهر کمال تشکر را دارم.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین