جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

زوج بیرمی بعد از ۲۵ سال انتظار صاحب فرزند شدند

  خانواده‌ای در بیرم لارستان بعد از ۲۵ سال چشم انتظاری صاحب فرزند شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، پدر خانواده که کارمند بانک است، متوجه…

 

خانواده‌ای در بیرم لارستان بعد از ۲۵ سال چشم انتظاری صاحب فرزند شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، پدر خانواده که کارمند بانک است، متوجه وضعیت همسرش می‌شود و او را با گمان اینکه شاید بیماری دارد، برای درمان به بیمارستان منتقل می کند.

دکتر بعد از سونوگرافی می گوید که همسر شما باردار بوده و به سرعت او را به اتاق عمل انتقال می‌دهند و این خانواده صاحب پسری به نامِ محمدعلی می شوند.

حسن عبدالهی، پدر نوزاد گفت: ما حدود ۲۵ سال است که ازدواج کردیم و تاکنون بچه دار نشده بودیم، به دلیل سپری شدن زمان زیاد، دیگر به فرزندآوری امیدی نداشتیم.

عبدالهی با بیان اینکه تا زمان زایمان، من و همسرم متوجه بارداری او نشده بودیم، ادامه داد: تا اینکه روز گذشته همسرم را که دچار درد شده بود، به بیمارستان بردم و پزشک خبری به ما داد که ۲۵ سال آرزوی آن را داشتیم.

پدر نوزاد در ادامه راجع به وضعیت جسمی فرزند خود بیان کرد: فرزندم دیشب تا صبح در بیمارستان بیرم بود و صبح امروز به بیمارستان لامرد انتقال دادند تا تحت مراقبت باشد و حال مادرش نیز مساعد است.

وی خطاب به مردم گفت: از‌ اینکه خداوند بعد از سالها به ما عنایت کرده و چنین هدیه ارزشمندی عطا نموده، خوشحالم و از مردم می‌خواهم برای سلامتی فرزندم دعا کنند.

در ادامه با عرفانی زاده، رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) بیرم این موضوع را جویا شدیم: یک خانواده بعد از ۲۵ سال بدون هیچ‌گونه اقدام درمانی، صاحب فرزند شدند.

وی افزود: پس از مراجعه این زوج به بیمارستان شهر بیرم به عنوان شکایت از درد ناحیه شکم، پزشک کشیک، زن را به سونوگرافی می‌فرستد و مسئول سونوگرافی به آنها اعلام می‌کند که شما باردار هستید و باید هر چه سریع‌تر، زایمان انجام دهید.

عرفانی‌زاده بیان کرد: ساعت ۱۱ شب مادر را به اتاق عمل انتقال دادند و و ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه فرزند متولد شده است.

رئیس بیمارستان بیرم ادامه داد: موقع تولد، نوزاد بدحال می شود و متخصص ریه او را معاینه و اقدام درمانی اولیه انجام می‌شود و صبح امروز، نوزاد را به بیمارستان لامرد انتقال می دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین