چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نیک اندیش گراش ۱.۲ میلیون دلار داروی سرطانی اهدا کرد

یکی از خیرین گراش استان فارس برخی داروهای سرطانی کمیاب به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار خریداری و به بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) این شهرستان اهدا کرد. به…

یکی از خیرین گراش استان فارس برخی داروهای سرطانی کمیاب به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار خریداری و به بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) این شهرستان اهدا کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان امیرالمومنین علی ( ع )گراش در این زمینه گفت: این خیر گراشی که یکی از نزدیکان خود را به دلیل ابتلا به سرطان از دست داده بود، با انگیزه ای خیرخواهانه و خداپسندانه داروهای ویژه بیماران سرطانی را به بیمارستان گراش اهدا کرد.

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش یکشنبه از قول عبدالرضا افشار افزود: این داروها از خارج از کشور تامین و خریداری شده است.

افشار ادامه داد: با توجه به اینکه گراش به عنوان قطب درمان سرطان جنوب کشور شناخته می شود، بیماران زیادی از مناطق و استان های مختلف، برای تشخیص، جراحی، شیمی درمانی و پرتودرمانی به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

وی بیان کرد: گاهی برخی از این بیماران برای هزینه درمان و تامین دارو با مشکلاتی مواجه هستند که موسسه خیریه بیمارستان امیرالمؤمنین علی (ع) گراش با کمک خیرین اقدام به خرید و تامین داروی های مورد نیاز و پرداخت هزینه های درمان آنها می کند.

محمد حسن مهرابی رئیس هیات مدیره موسسه خیریه بیمارستان گراش هم گفت: خیرین و افراد نیک اندیش مبالغی برای خرید دارو به ویژه داروهای بیماران سرطانی به موسسه واریز می‌کنند و یا گاهی افرادی داروهای بلا استفاده و تاریخ دار(ویژه بیماران سرطانی) که در منازل خود دارند به این موسسه اهدا می‌کنند تا در اختیار دیگر بیماران مبتلا به سرطان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: از مردم و نیک اندیشان در شهرستان و هر جایی از این مملکت و حتی خارج از کشور به ویژه مهاجران جنوب فارس مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس درخواست داریم در صورت تمایل به شرکت در این امر خداپسندانه، کمک های نقدی خود را به حساب موسسه خیریه بیمارستان ( ۶٠٣٧٩٩٧۵٩٩٢٨٠۶١٨ شماره کارت ) واریز کنند و یا می توانند داروهای بلا استفاده و تاریخ داری که در منازل خود دارند برای کمک به بیماران به این موسسه تحویل دهند.

مرضیه امانی از کارکنان بیمارستان امام علی ع گراش هم گفت: برخی بیماران به دلیل فقر مالی برای خرید و تامین برخی داروهای خاص سرطان با مشکل مواجه می شوند.

وی افزود: خیرینی هستند که داروهای بیماران سرطانی را به این مرکز تحویل می دهند و یا مبالغ نقدی مختص این امر از سوی خیرین واریز می شود و ما هم با شناخت کاملی که از بیماران داریم و بر اساس پرونده آنها، در صورتی که نیاز به کمک دارویی داشته باشند به آنها کمک می‌کنیم.

۲ نیک اندیش گراشی اسفندماه سال گذشته نیز یک دستگاه رادیوتراپی به ارزش ۲ میلیون و ۳۱۷ هزار یورو برای این بیمارستان خریداری کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین