پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

توصیه فرماندار ویژه لارستان به مسئولان برای پیروی از مکتب حاج قاسم

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: همه باید تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم پیروانی راستین برای مکتب شهید سلیمانی باشیم. به گزارش میلاد لارستان، در مراسمی با…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: همه باید تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم پیروانی راستین برای مکتب شهید سلیمانی باشیم.

به گزارش میلاد لارستان، در مراسمی با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی امام جمعه لار، دکتر سیدوحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ائمه جمعه شهرهای خنج و عمادشهر، فرماندهان نظامی و انتظامی، یوسفی رئیس دفتر نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز، بخشداران، شهرداران، روسای شوراهای اسلامی شهرها و بخش ها، جمعی از خیرین، پزشکان و قشرهای مختلف مردم و مسئولین شهرستانهای لارستان، خنج و اوز، سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان معرفی شد.

در این مراسم که در محل تالار وحدت لارستان برگزار شد، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی تمام عمر بابرکت خود را در راه دفاع از ایران اسلامی سپری کرد، خاطرنشان کرد: حاج قاسم جدای از مردم نبود، با مردم بود که جا دارد مسئولین نیز با الگو قراردادن خط فکری این شهید آسمانی و ادامه دادن راه او، دِین خود را به مردم ادا کنند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم مردی بود که تمام عمرش، اسمش، کلامش و حتی شهادتش برای نظام عزت، برکت و سربلندی به ارمغان آورد.

دهقان یادآور شد: یکی از دلایل اصلی دلدادگی مردم قدرشناس به سردار دل‌ها، خضوع، خشوع و ارتباط قلبی این بزرگوار با آحاد مردم بخصوص اقشار کم برخوردار و ضعیف جامعه بود؛ حاج قاسم جدای از مردم نبود با مردم بود و همین مساله سبب ایجاد نور محبت او در قلب این عزیزان شده، این مهم باید الگوی تمام مسئولین قرار بگیرد و در راه همدلی واقعی و عملی با مردم گام بردارند.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، براساس بیانات مقام معظم رهبری، فقط یک شخصیت نیست بلکه یک مکتب و یک راه است، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم پیروانی راستین برای مکتب شهید سلیمانی باشیم؛ مکتبی که اساس آن، توحید و خداباوری و معنویت است.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش خطاب به رییس جدید دانشکده علوم پزشکی و همه مدیران شهرستان گفت: روحیه انقلابی و جهادی باید سرلوحه مسئولین قرار گیرد و برای مرتفع کردن مشکلات و نیازهای مهم و اصلی مناطق محروم و قشر ضعیف جامعه تلاش کنند.

در ادامه حکم انتصاب دکتر محسن سلمان پور بعنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان به وی تقدیم و از خدمات ۱۷ ماهه دکتر بهزاد رضایی رییس سابق تجلیل شد.

سخنرانی امام جمعه لار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس سابق و سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

محسن سلمانپور متولد ۱۳۶۴ اهل و ساکن لار و دارای دکترای تخصصی داروسازی میباشد.

دکتر بهزاد رضایی رییس سابق دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز برای اخذ دوره فوق تخصصی پزشکی به ادامه تحصیل می پردازد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین