جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ضربه متقابلی که رهبری از آن سخن گفت

چندی پیش و در تاریخ ۲۲ تیرماه ۹۹ در جریان دیدار نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای طی سخنانی در خصوص شهادت سردار دلها حاج قاسم…

چندی پیش و در تاریخ ۲۲ تیرماه ۹۹ در جریان دیدار نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای طی سخنانی در خصوص شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یار دیرینه اش ابومهدی المهندس خطاب به الکاظمی فرمودند : “جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس یک نمونه از نتیجه‌ حضور آمریکایی‌ها در عراق است؛ آنها میهمان شما را در خانه‌شما کشتند و صریحاً به این جنایت اعتراف کردند… جمهوری اسلامی ایران هرگز این موضوع را فراموش نخواهد کرد و قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد” .

در این خصوص باید گفت : وقتی هنوز پای ضربه‌_متقابل در میان است یعنی سیلی موشکی تازه دست‌گرمی بوده. آخر، پدرکشتگی را که با سیلی پاسخ نمی‌دهند. خونی که در فرودگاه بغداد ریخته شد، سِیلی می‌شود که خانه‌ی عنکبوت را به باد می‌دهد و بحر تا نهر را به هم می‌آورد تا عطش سراب ارض موعود، آنها را در کمتر از بیست و چند سال به نوشیدن جام زهر وا دارد.

دوران جولان زمین‌خواران بلندی‌های جولان گذشته و باید منتظر زمین خوردن آنها بود. خیبرها در پیش است و ما که فتح خرمشهر را مشق کرده‌ایم و در دمشق امتحانمان را پس داده‌ایم، از فتح شامات پا پس نمی‌کشیم. ما را  از شِعب ابیطالب می‌ترسانند. مُشت خدا پر است از آپشن‌های عذاب برای مشتی ستمگر چون ثمودها و ابرهه‌ها که از طغیان هلاک گشته و چون علفی به دهان چهارپایی جویده شدند.

به شیرینی لبخند حاج قاسم قسم که ما فتح نیل تا فرات را در درخشش انگشتریِ خونین او وقتی دست به زمین بغداد زده بود تا فاتحه‌ی شیطان بزرگ را بخواند، دیدیم.

یادداشت: زهرا محسنی فر

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ضربه متقابلی که رهبری از آن سخن گفت”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین