دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

قول مساعد مدیرکل آموزش و پرورش فارس درخصوص ساخت خانه‌های معلم در لارستان

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:  در مورد بحث ساخت خانه معلم در لارستان نیز پی گیری های لازم را انجام خواهیم داد و مکانیزم نقل و انتقالات فرهنگیان را…

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:  در مورد بحث ساخت خانه معلم در لارستان نیز پی گیری های لازم را انجام خواهیم داد و مکانیزم نقل و انتقالات فرهنگیان را نیز به گونه ای تنظیم خواهیم کرد که بخشی از مشکلات فرهنگیان حل و فصل شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری درجمع منتخبی از فرهنگیان لارستان گفت: محور همه فعالیت های تربیتی اخلاق است و با تربیت دانش آموزان اخلاقی می توانیم تحولی بزرگ در جامعه رقم بزنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: برای اجرای سند تحول بنیادین نیز باید اخلاق مدارانه و با یک نگرش الگویی فعالیت ها را دنبال کنیم تا در یک فضایی آرام و دوستانه برنامه ها را پیش ببریم.

عسکری گفت: پی گیر فرایند صدور احکام و مشکلات مربوط به نیروهای حق التدریس گروه سوم و چهارم نیز هستیم و در جلسه و نشست با وزیر آموزش و پرورش نیز این مساله را پی گیری خواهیم کرد.

وی گفت: مشکلات مربوط به دانش آموزان فارسی در مساله قطب بندی های آزمون سراسر کنکور باید مرتفع شود و به این منظور فرهنگیانی را برای دفاع از حقوق دانش آموزان فارس در نشست با کمیسون آموزش و تحقیقات دعوت خواهیم داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از چالش هایی که ما در آینده و در دوران پسا کرونا با آن مواجه خواهیم شد بحث نیروی انسانی است که به همین منظور توسعه دانشگاه فرهنگیان را در شمال، جنوب، غرب و شرق استان پی گیری خواهیم کرد.

عسکری گفت: نظام رتبه بندی معلمان با ورود و همت دولت و مجلس در حال نهایی شدن است و خوشبختانه اعتبار این طرح به ۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت: در مورد بحث ساخت خانه معلم در لارستان نیز پی گیری های لازم را انجام خواهیم داد و مکانیزم نقل و انتقالات فرهنگیان را نیز به گونه ای تنظیم خواهیم کرد که بخشی از مشکلات فرهنگیان حل و فصل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: کارگروهی را برای کاهش حجم بخشنامه های ارسالی از سوی اداره کل تشکیل داده ایم تا با کاهش تراکم کاری مدیران و معلمان برای بروز خلاقیت کمک کنیم.

عسکری گفت: ۳۳ میلیارد تومان سرانه مدارس بعد از وقفه ۱۰ ساله امسال به حساب مدارس سراسر استان واریز شده است و مرحله دوم این سرانه نیز بعد از عید واریز خواهد شد.

وی گفت: سامانه سیدا و اچ آر ام نیز مشکلاتی دارد که وزیر محترم نیز در راستا قول حل این مشکلات را داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تخفیف های خوبی برای استفاده فرهنگیان استان از باشگاه فرهنگیان در نظر خواهیم گرفت.

عسکری گفت: افت تحصیلی و خلا تربیتی دانش آموزان در ۲ سال اخیر بسیار نگران کننده است و به همین منظور باید مدارس سراسر استان بازگشایی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: سلامت دانش اموزان و معلمان برای ما اولویت دارد و انتظار است با تهویه مناسب و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مدارس سراسر استان فعالان اموزشهای حضوری را دنبال کنند.

عسکری گفت: از طرح های عملیاتی برای پیاده سازی عدالت آموزشی در سراسر استان استقبال خواهیم کرد و انتظار است مدیران و معلمان استان در این زمینه فعال ظاهر شوند.

وی گفت: باشگاه رسانه ای برنا را با اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان به این باشگاه حمایت خواهیم کرد و اگر خروجی و کیفیت کار خوب باشد حمایت های ترمیمی نیز انجام خواهیم داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید محتواها و روشهای آموزشی را به روز رسانی و مدرن کنیم تا از تحولات گسترده در مسائل آموزشی و پرورش عقب نمانیم.

وی افزود: سیاستمان حمایت از مدارس غیر دولتی است و اعتقاد داریم با تقویت این مدارس می توانیم آموزش و پرورش را در راستای پیشبرد ماموریت خود کمک کنیم.

در ابتدای این دیدار دکتر اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لار و پنج تن از فرهنگیان به نمایندگی از معلمان این شهر به بیان نقطه نظرات ، مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۶:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین