شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

شرکت ۱۲۰۰ دانش‌آموز لارستانی در جشنواره کشوری فرهنگی و هنری “فردا” 

جشنواره کشوری فرهنگی و هنری تحت عنوان “فردا” با حضور جمع کثیری از دانش آموزان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و…

جشنواره کشوری فرهنگی و هنری تحت عنوان “فردا” با حضور جمع کثیری از دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، این جشنواره با حضور بیش از۱۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف ابتدایی و متوسطه دوره های اول و دوم  در ۴ روز در مجتمع فرهنگی غدیر وحسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

در آخرین روز از جشنواره فردا، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، عبدالحمید اخوان معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرروش لارستان، جمعی از مسئولین و مدیران لارستان و همچنین معاونین و سرپرستان حوزه های فرهنگی در محل برگزاری جشنواره حضور یافتند و از نزدیک شاهد رقابت دانش آموزان در این جشنواره فرهنگی و هنری بودند.

در حاشیه این بازدید عبدالحمید اخوان معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش لارستان ضمن تقدیر  از حوزه معاونت پرورشی، هنرمندان و برگزارکنندگان  این جشنواره، از حضور چشمگیر دانش آموزان ابزارخرسندی، گفت: این جشنواره یکی از قدیمی ترین جشنواره های آموزش و پرورش است که با هدف کشف و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان در راستای سنجش میزان مهارت هنری دانش آموز، هر ساله در سراسر کشور و درمقاطع مختلف تحصیلی برگزار می شود.

وی افزود: چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری فردا با گرایش هنرهای دستی – تجسمی با تنوع بیش از ۸۰ رشته انفرادی و گروهی در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری، به گونه ای طراحی شده که انواع رشته های هنری را شامل می شود تا همه دانش آموزان بسته به استعداد خود امکان شرکت در رشته مورد علاقه خود را داشته باشند.

معاون مدیرکل از اجرای ادامه جشنواره فردا با گرایش نمایشی و آوایی در بهمن ماه امسال خبر داد وخاطرنشان کرد: این جشنواره یک رویداد عظیم فرهنگی ‌است که هر ساله با رقابت سالم موجب شناسایی دانش آموزان توانمند و خلاق درزمینه های مختلف فرهنگی ، درفضایی جذاب برگزار می‌شود.

به زودی با رای هیئت داوران، نفرات برتر این جشنواره معرفی و به مراحل بعدی راه خواهند یافت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین