شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تأکید بر تسریع در احداث اردوگاه دانش آموزی در صحرای نیمه

در جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان درخصوص تسریع در احداث اردوگاه دانش آموزی در صحرای نیمه تأکید شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

در جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان درخصوص تسریع در احداث اردوگاه دانش آموزی در صحرای نیمه تأکید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، اخوان مدیر آموزش و پرورش لارستان، انجمن اولیا و مربیان و اعضا این شورا در محل آموزش و پرورش لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار فرمانداری ویژه لارستان افزود: یکی از مهمترین و موثرترین نهادهای اجتماعی، نهاد آموزش و پرورش است که مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان ، جوانان، انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نو خاسته برعهده دارد. بنابراین در چنین نهاد گسترده ای، استفاده از تجارب صاحبنظران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت و تشکیل شوراهای مختلف برای اتخاذ تصمیم های بایسته وشایسته کاملا ضرورت دارد.

داریوش دهقان بیان داشت : هدف از تشکیل این جلسه تسریع و تسهیل فعالیت های آموزش و پرورش، رفع موانع و جایگاه تحقق آیه شریفه “امرهم شورا بینهم” دانست و گفت: جهت تحقق این امر همه مسئولین موظف به همکاری و هماهنگی با آموزش وپرورش هستند.

امام جمعه لارستان هم با بیان اینکه آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند به اهداف و وظایف شورای آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است و از آنجا که رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم می باشد و از اهمیت و جایگاه خاص و زیر بنای توسعه کشور است همه وظیفه داریم به آن کمک نماییم.

در ادامه عبدالحمید اخوان مدیر آموزش و پرورش لارستان هم مطالبی را بیان کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون سرویس مدارس دانش آموزان، تامین امنیت و ترافیک جلو مدارس، تسریع در احداث اردوگاه دانش آموزی در صحرای نیمه، ساماندهی دانش اموزان افاغنه و غیره بحث و تبادل نظر شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تأکید بر تسریع در احداث اردوگاه دانش آموزی در صحرای نیمه”

  1. ناشناس گفت:

    مسولين شهرستان ما يا بي خبرند ويا نمي خواهند بدانند.در خيلي از روستاهاي لارستان مردم گرفتارند و پول اياب وذهاب دانش اموزان خود براي رفتن به مدرسه روستاي همجوار خود ندارند ،اقايان مي خواهند اردوگاه دانش اموزي بسازند ؟؟!! خيلي از روستاهاي حوزه مركزي بطرف بندرعباس گرفتار و بعلت نداشتن مدرسه ويا معلم رنج ميبرند روساي ما در شهرستان ميخواهند در صحراي نيمه اردوگاه دانش اموزي برپا كنند احسنت به شما مديران

  2. لاری گفت:

    بالاخره یکی حرف از اردوگاه دانش آموزی زد
    امیدواریم حرف و عمل یکی باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین