شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیشنهاد تاسیس دبیرخانه استانی فرق و مذاهب در آموزش و پرورش لارستان

  مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بافت ویژه فرهنگی و مذهبی در کنار ظرفیت های موجود خوب در آموزش و پرورش لارستان ایجاب می کند که دبیرخانه فرق و…

 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بافت ویژه فرهنگی و مذهبی در کنار ظرفیت های موجود خوب در آموزش و پرورش لارستان ایجاب می کند که دبیرخانه فرق و مذاهب در این شهرستان تشکیل شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ادار ه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری در سفر به لارستان در دیدار با امام جمعه این شهر گفت: نشست با ائمه جمعه شهرستان ها و مناطق از برنامه های اصلی ما در سفر به سراسر استان است تا به وسیله تجربیات و بینش فرماندهان فرهنگی انقلاب ، یعنی ائمه جمعه آموزش و پرورش را به جهت مطلوب هدایت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کنار بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه مهندسی فرهنگی کشور از ۳ محور عملکرد آموزش و پرورش فارس در دولت جدید خواهد بود.

عسکری گفت: آموزش و پرورش فارس با تشکیل شورای سیاستگذاری اسناد بالادستی از نظر پیشکسوتان و اندیشمندان در جهت پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین استفاده خواهد کرد.

وی گفت: لارستان از ظرفیت ویژه ای برخوردار است و باید با برنامه ریزی دقیق به دنبال احیای این ظرفیت ها باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمالم توانمان را برای برطرف کردن خلا ها و نقص های فرهنگی موجود در مدارس استان خواهیم گذاشت تا با احیای ارزشهای دینی، دانش آموزانی انقلابی تربیت کنیم.

عسکری گفت: به دنبال استفاده از همه ظرفیت ها با محوریت نگاه انقلابی هستیم تا با یک همفکری و نگاهی جدید به سمت حل مسائل پیش برویم.

امام جمعه لارستان نیز در این جلسه گفت: در آیات قرآن کریم پیش از تعلیم به تزکیه اشاره شده است و وظیفه همه معلمین استن که در این رابطه تلاش جدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمختار موسوی خرم گفت: انسان تنها موجودی است که دست به ساخت هویت خویش می زند و از این طریق می تواند صاحب کمالات شود.

وی گفت: در سالیان گذشته مساله پرورش مورد غفلت واقع شده است و به خاطر این مساله هزینه زیادی متوجه نظام جمهوری اسلامی شده است.

امام جمعه لارستان اضافه کرد: باید در انتخاب معاونین و مربیان پرورشی مدارس دقت نظر بیشتری شود و این گروه از فرهنگیان باید پایبند به ارزشهای اسلامی باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین