شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

آکادمی بین المللی لارستان توسط فدراسیون تنیس روی میز ایران تجهیز می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در پایتخت دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در پایتخت دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار و گفتگو نمود.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با توجه به گستردگی و جمعیت زیاد ورزشکاران لارستانی بخصوص در رشته تنیس روی میز شهرستان لارستان، خواستار میزهای حرفه ای مسابقات به همراه کلیه تجیزات آن و تجهیز کامل آکادمی بین المللی تنیس روی میز لارستان پس از اتمام پروژه شد.

در ادامه مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران هم گفت: موارد مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان را به جد پیگیری می کنم.

در این نشست مقرر شد که چندین عدد میز حرفه ای مسابقات به همراه تمامی تجهیزات آن به لارستان اختصاص داده شود و تجهیز کامل آکادمی بین المللی تنیس روی میز لارستان پس از اتمام پروژه هم توسط فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران انجام شود. همچنین از دو بازیکن نونهال و نوجوان لارستانی جهت حضور در اردوی تیم ملی و اعزام به مسابقات بین‌المللی دعوت شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین