پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

قرارگاه خاتم راه آهن شیراز، بوشهر و شیراز ،جهرم ،لار و بندرعباس را تکمیل می کند

راه آهن شیراز، بوشهر و شیراز ،جهرم ،لار و بندرعباس توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص)  تکمیل می شود. استاندار فارس در جلسه شورای اداری استان گفته: قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم…

راه آهن شیراز، بوشهر و شیراز ،جهرم ،لار و بندرعباس توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص)  تکمیل می شود.

استاندار فارس در جلسه شورای اداری استان گفته: قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای تکمیل آزادراه شیراز اصفهان و راه آهن شیراز ،بوشهر و شیراز ،جهرم، لار و بندرعباس ، همچنین دو خط آبرسانی از خلیج فارس به شرق و غرب استان ، ساخت سه بیمارستان بزرگ با ظرفیت ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی و ایجاد ۳۴۰۰ گلخانه در فارس به امضا رسیده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد هادی ایمانیه افزوده: برنامه ریزی تامین زمین برای ساخت ۱۰۰ هزار مسکن در قالب طرح ملی مسکن در همه شهرها انجام شده است که ساخت آنها علاوه بر خانه‌دار شدن متقاضیان می توانند اشتغال ۴هزار نفری را به همراه داشته داشته باشد.

امید است مسئولان لارستان و استان پیگیر تسریع در پای کار اوردن قرارگاه به منظور شروع عملیات اجرایی این پروژه مهم نمایند.   از مسیر راه آهن فوق محورهای شیراز تا کوار در دست اجرا می باشد. اما از سمت کوار تا جهرم و سپس جهرم به لار و بندرعباس از مسیر زاهد محمود در قانون بودجه سنواتی و نیز بودجه سال ۱۴۰۱ با عنوان “طرح احداث راه آهن شیراز– جهرم– لار-بندرعباس”  با مجوز اجرا (به صورت مشارکتی۵۰-۵۰ دولت و بخش خصوصی) نام گرفته است.  در این خصوص طی سالیان گذشته پروژه مذکور کد بودجه نیز گرفته و با تلاش های نماینده مردم در دوره دهم مجلس قید مشارکت ۸۵ درصدی بخش خصوصی به مشارکتی ۵۰-۵۰ بخش خصوصی و دولتی(شرکت توسعه زیرساخت راه آهن) تغییر یافته است و مطالعات آن نیز انجام گرفته است. امید است قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا این عملیات اجرایی این پروژه را کلید بزند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین