پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

۴ پروژه ورزشی در لارستان به بهره‌برداری می‌رسد

  رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از افتتاح چندین پروژه ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از افتتاح چندین پروژه ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محمدحسن طیبی اظهار داشت: چندین پروژه ورزشی با حضور دکتر حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان فارس، دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دکتر داریوش دهقان معاو استاندار و فرماندار ویژه لارستان در هفته پایانی سال ۱۴۰۰ افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: چمن مصنوعی بخش جویم، روستای منصورآباد و روستای بریز و شهر خور و همچنین سکوی تماشاچی مجموعه ورزشی شهدای بخش بنارویه لارستان ۴ پروژه ورزشی هستند که روز بیست و سوم اسفندماه افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ضمن تشکر از نماینده مجلس، فرماندار لارستان و اداره کل ورزش و جوانان فارس به دلیل جذب اعتبارات دولتی برای این شهرستان، ابراز داشت: همچنین در همین روز مرکز استعدادیابی صبا لار با مدیریت دکتر سکینه طاهری نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

طیبی در ادامه به مهم ترین برنامه های هفته جوان اشاره کرد و افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان، پیاده روی همگانی و اجرای چندین برنامه دیگر توسط انجمن های مردم نهاد، از جمله برنامه های این اداره در هفته جوان است.

وی خاطرنشان کرد: از همکاری و همراهی مسوولین، هیئت های ورزشی و دست اندرکاران امر ورزش که برای ارتقای ورزش و جوانان لارستان تلاش کردند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم سال جدید، سالی همراه با پیشرفت و موفقیت برای ورزش این شهرستان باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین