جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری جلسه نهضت قرآنی لار در سالن اجتماعات شهید نوبخت

جلسه نهضت قرآنی لار در سالن اجتماعات شهید نوبخت برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، در آستانه میلاد با سعادت امام مهدی علیه السلام، و ماه مبارک رمضان نشست ائمه…

جلسه نهضت قرآنی لار در سالن اجتماعات شهید نوبخت برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، در آستانه میلاد با سعادت امام مهدی علیه السلام، و ماه مبارک رمضان نشست ائمه جماعات مساجد لار و فعالان قرآنی پایگاههای بسیج شهرستان در سالن اجتماعات شهید نوبخت برگزار شد.

هدف از این نشست رشد دادن و تقویت فعالیت های قرآنی مساجد در زمینه های روخوانی، حفظ، تدبر و قرائت قرآن کریم و رفع نیازها و پشتیبانی فنی فعالان قرآنی شهرستان لار است.

حجت الاسلام‌والمسلمین موسوی خرم امام جمعه لار ضمن تاکید بر اهتمام در برپایی جلسات قرآنی از سوی ائمه جماعات ابراز داشت، قرآن پاسخگوی مناسبی برای شبهات و مشکلات و هجمه هایی است که جوانان و خانواده ها را هدف قرار داده است.

توجه به معنویات و اوقات سحر اثرمندی بسیج در این حرکت قرآنی وارد شدن به عرصه تدبر و مفاهیم قرآن جهت بهره مندی بیشتر از دیگر تاکیدات ایشان در این مراسم بود.

در این مراسم که ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندهی نیروی مقاومت بسیج سپاه لارستان، ریاست حوزه علمیه امام علی علیه السلام، معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، گروه تواشیح نورالهدی، به مدیحه خوانی با موضوع مدح نبی مکرم صلی الله علیه و آله پرداختند و جلوه هایی از توانایی نهضت قرآنی لار در زمینه حفظ و تلاوت قرآن در معرض دید مهمانان جلسه قرار گرفت.

شایان ذکر است دفتر امامت جمعه لارستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، بخش قرآن و عترت بسیج سپاه پاسداران، اداره آموزش و پرورش، خادم یاران رضوی، موسسه ریحانه المصطفی، موسسه بیت الاحزان…. از نهادهای فعال در نهضت قرآنی لارستان هستند.

رویکرد نهضت قرآنی لارستان تعالی، پیشرفت و تقویت برنامه های کنونی قرآن کریم است و همه فعالان قرآنی می‌توانند در این زمینه یاریگر نهضت باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین