شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

هیچ بحثی در زمینه تقسیم استان فارس مطرح نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در حال حاضر در مجموعه دولت هیچ موضوع و بحثی در زمینه تقسیم استان فارس به دلایل مختلف مطرح نیست. به گزارش…

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در حال حاضر در مجموعه دولت هیچ موضوع و بحثی در زمینه تقسیم استان فارس به دلایل مختلف مطرح نیست.

به گزارش میلاد لارستان، اسماعیل محبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره ارتقای بخش جویم در جنوب استان فارس به شهرستان، اظهار داشت: شهرستان جویم در هیئت دولت مصوب شده و منتظر ابلاغ آن هستیم و در ادامه تعیین فرماندار را دنبال خواهیم کرد و شهرستان‌های فارس از ۳۶ شهرستان به ۳۷ شهرستان افزایش می‌یابد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش شهرستان‌های فارس آیا وزارت کشور و دولت برنامه‌ای برای تقسیم استان در نظر دارد یا خیر؟، توضیح داد: در حال حاضر در مجموعه دولت به دلایل مختلف بحثی مطرح نیست. هرچند اینکه مدیریت کوچک‌تر شود اعمال مدیربت بر عرصه جغرافیایی آسانتر است، اما طرحی که به مرحله مصوب رسیده باشد؛ تا کنون برای استان گزارش نشده است.

در پاسخ به این سوال که روند معرفی برخی فرمانداران شهرستان‌ها طولانی شده است، گفت: قرار نیست تا دولت تغییر می‌کند تمام مدیران و فرمانداران الزاما تغییر کنند، ممکن است برخی از فرمانداران بازنشسته شوند یا برخی خودشان درخواست برگشت از سمت دادند.

وی خاطرنشان کرد: مسیر خدمت بر اساس سیاست‌های دولت پیش رود و ما در پایان کاری سال ۱۴۰۰ سه فرماندار شهرستان معرفی شدند و در هفته نخست کاری سال جدید شاهد تغییر و تحولی در فرمانداری‌های شهرستان‌ها هستیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “هیچ بحثی در زمینه تقسیم استان فارس مطرح نیست”

  1. حکایت استان جدید درفارس گفت:

    فکر نمی کنم دولت بتواند استانی جدید را در شرایط فعلی. ایجاد کند حساسیت و رقابت بین شهرستانها برای مرکزیت زیاد است دولت بخاطر جلوگیری از نارارامی وتنس. دنبال استان جدید نیست

  2. ناشناس گفت:

    امیداست این لالای اخر باشد

  3. ناشناس گفت:

    بله همچنان که برای تفکیک گراش-خنج- اوز- جویم و…. نبود. مارا …….اسوده به خواب

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین