پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ایستگاه آخر جشنواره عکس «حرم» با اجرای مجری شبکه جام‌جم در امامزاده لار

  دبیر سومین جشنواره عکس«حرم» از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با شب میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین علیه السلام لارستان خبر داد. حسن فراست در گفت‌وگو با خبرنگار…

 

دبیر سومین جشنواره عکس«حرم» از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با شب میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین علیه السلام لارستان خبر داد.

حسن فراست در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه پس از اتمام مهلت ۴۰ روزه ارسال آثار به سومین جشنواره عکس حرم، این رویداد فرهنگی مذهبی به ایستگاه آخر رسیده است، اظهار داشت: مراسم اختتامیه تجلیل از برترین‌های سومین جشنواره عکس حرم در روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۲۲ در جوار مضجع شریف امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) برگزار می‌شود.

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این برنامه، افزود: برای این مراسم از فائزه یادگارفرد مجری توانمند شبکه‌های جام جام و قرآن و خبرنگار شبکه‌های سه، پنج یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استفاده شده است.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه ۱۶۰ اثر از ۳۱ عکاس با موضوع امامزاده میرعلی بن الحسین علیه السلام به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۸۶ عکس مربوط به بخش حرفه‌ای(دوربینی) و ۷۶ عکس مربوط به بخش موبایلی بوده است.

دبیر سومین جشنواره عکس«حرم» با اذعان به اینکه داوری این دوره توسط سه نفر از اساتید عکاسی مستقر در شیراز استفاده شده است، خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه از ۶ نفر از برترین ها با اهدا هدایای نقدی، لوح یادبود و تندیس جشنواره با حضور مسوولان تجلیل خواهد شد.

فراست اضافه کرد: در اجرای این برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری لار، مسوول فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس، کانون بسیج هنرمندان، آموزشگاه عکاسی نخل، مدیریت آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین‌ (ع) لارستان مشارکت و همکاری داشته‌اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ایستگاه آخر جشنواره عکس «حرم» با اجرای مجری شبکه جام‌جم در امامزاده لار”

  1. ناشناس گفت:

    عکس ها جه بود؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین