شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کسب رتبه اول صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لارستان در فارس

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لارستان در استان فارس رتبه نخست را از آن خود کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لارستان در استان فارس رتبه نخست را از آن خود کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی لارستان هوشنگ دلاور اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لارستان موفق به اخذ رتبه اول جذب سپرده سال ۱۴۰۰ در هم گروه خود که شامل کمیته های امداد ۶ منطقه شیراز و ۱۱ شهر بزرگ فارس است، شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی لارستان با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی به منظور اعطای وامهای قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد و دیگر نیازمندان راه اندازی شده است، افزود: صندوق امداد ولایت لارستان در سال گذشته با جذب حدود ۷ میلیارد ریال سپرده های خیرین و مردم لارستان در گروه خود موفق به اخذ رتبه اول شده است.

دلاور ضمن قدردانی از اعتماد خیرین و نیک اندیشان لارستانی به این صندوق، تصریح کرد: افزایش هم افزایی ۲۵ الی ۱۰۰ درصدی وجوه اداره شده خیرین، عدم اخذ هیچگونه سود و یا کارمزدی به وامهای زیر ۱۰ میلیون تومان و ۳ درصد کارمزد به وامهای بالای ۱۰ میلیون، تعهد پیگیری اقساط معوق، پرداخت سریع وام به متقاضیان و معرفی شدگان خیرین از امتیازات این صندوق است.

وی با اشاره به اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، علاوه بر اخذ سپرده خیرین، از اعتبارات امدادی نیز برخوردار است که در سال گذشته بیش از ۴۱ میلیارد ریال وام را به تعداد ۵۳۳ نفر اعطا نموده است، اضافه کرد: از این مبلغ ، ۸ میلیارد ریال آن از وجوه اداره شده خیرین و ما بقی آن اعتبارات امدادی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین