پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

فلسطین تنها نیست؛ مردم لارستان در مقابل جنایت‌های اسرائیل به خط شدند

مردم لارستان بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، در مقابل جنایت‌های اسرائیل به خط شدند. به گزارش میلاد لارستان، راهپیمایی گرامیداشت یوم الله «روز قدس» در آخرین…

مردم لارستان بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، در مقابل جنایت‌های اسرائیل به خط شدند.

به گزارش میلاد لارستان، راهپیمایی گرامیداشت یوم الله «روز قدس» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در نهم اردیبهشت ۱۴۰۱ و همزمان با کاهش همه‌گیری کرونا با شرکت گسترده مردم لارستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر بر دفاع از ملت مظلوم فلسطین و نمایش قدرت اسلام تاکید و اعلام کردند که روز قدس انتفاضه جهان اسلام است.

امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آوای پرخروش میلیون‌ها مسلمان و راهپیمایان روز جهانی قدس که آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زدند، بر اندام دژخیمان صهیونیست لرزه انداخت و دل ملت مظلوم فلسطین را آرام کرد.

ندای مرگ بر اسراییل و الموت لاسراییل در حالی جغرافیای آزادیخواهان جهان را در می‌نوردد که جانشین خلف و شایسته امام (ره) با هدایت داهیانه ملت بیدار و پیشروی ایران اسلامی، تحقق آرمان رهایی قدس را در شرایط زبونی، انحطاط و سقوط رژیم صهیونیستی نزدیکتر ساخته است.

از این رو است که حضور ملت‌های آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز قدس، لبیکی است به ابتکار تاریخی خمینی کبیر و نیز فراخوان حضرت آیت الله خامنه‌ای، ولی امر مسلمین که همواره مسئله فلسطین را مسئله اصلی جهان اسلام دانسته‌اند.

مردم روزه‌دار شهرها و بخش‌های لارستان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضوری پرشور در مراسم روز جهانی قدس بار دیگر پایبندی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و بر عزم و اراده راسخ خود در حمایت از انتفاضه مردم مسلمان فلسطین تا رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها تاکید کردند.

جوانان لارستانی با حضور پرشور و گسترده که می‌توان از ویژگی‌های راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در لار دانست، با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «القدس لنا و ای قدس می‌آییم » و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از انتفاضه فلسطین اعلام کردند.

جوانان لاری همچنین با شعار یاایها المسلمون، اتحدوا اتحدوا و ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، مرگ بر آل‌سعود و تکفیری بر اتحاد مسلمانان برای رهایی قدس تاکید کردند.

شعارهای کوبنده و رسا و شور و شوقی برخاسته از توجه و بینش عمیق مردم که بیانگر تعهد و حساسیت آنان در قبال سرنوشت جامعه اسلامی فلسطین اشغالی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۳:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین