شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری ویژه‌برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری به لارستان با شعار «طلوع همدلی»

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری به لارستان با شعار «طلوع همدلی» در شهرستان‌های جنوب فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان،…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری به لارستان با شعار «طلوع همدلی» در شهرستان‌های جنوب فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در نشست خبری مرتبط با گرامیداشت هفته لارستان بزرگ با بیان اینکه علت نام‌گذاری این ایام سفر پرخیروبرکت مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۷ است، اظهار داشت: باید به بهانه این فرصت، لارستان بزرگ را که همگی دارای فرهنگ مشترک و آداب و رسوم هستند، گردهم جمع کنیم و با هدف ایجاد وحدت و همدلی بیشتر این مهم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شعار برنامه‌ریزی‌های امسال هفته لارستان بزرگ «طلوع همدلی» نامگذاری شده است، افزود: برای طرح‌ریزی برنامه‌ها، جلسات متعددی در لارستان و حتی به شکل مجزا در شهرهای مُهر، خنج، گراش، لامرد و اوز برگزار شده تا همه این مناطق در گرامیداشت این ایام مشارکت داشته باشند.

معاون استاندار فارس با اذعان به اینکه رئیس ستاد گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به لارستان، امام جمعه محترم لار و دبیر آن شهرداری است، تصریح کرد: فرمانداری نیز کار هماهنگی در راستای تسریع در امور را برعهده دارد.

دهقان با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است در هر شهرستان یک برنامه با هدف وحدت و همدلی یک برنامه اجرا شود، خاطر نشان کرد: برنامه‌های هفته لارستان بزرگ از روز جمعه هفته جاری آغاز می‌شود که این برنامه‌ها در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، هنری و غیره است.

وی از اجرای ویژه‌برنامه‌هایی در شهرستان‌های گراش، اوز و خنج در طول هفته آتی با شرکت مردم و مسئولان شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه کارها با محوریت طلوع همدلی و در راستای بزرگداشت سفر مقام معظم رهبری به منظور وحدت و همدلی بین مناطق مختلف به اجرا درمی‌آید و ادارات و نهادهای مختلف در آن دخیل هستند.

در ادامه این مراسم پس از تشریح جزئیات برنامه‌ها توسط فرماندار ویژه لارستان، شهردار لار و رئیس شورای اسلامی نیز نکاتی را درخصوص اهمیت حضور مردم، همراهی و همگامی رسانه‌ها و همچنین تحکیم بیشتر وحدت در مناطق جنوب فارس مطرح کردند.

سپس رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان از برگزاری دو همایش علمی با محوریت معماری و شهرسازی و همچنین تاریخ و زبان‌شناسی با حضور حناچی شهردار سابق تهران و استاد تمام معماری و مرمت دانشگاه تهران، صادق مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی، جابری مقدم رئیس شورای عالی شهرسازی کشور خبر داد و گفت: در حاشیه این همایش نمایشگاهی از مقالات و دستاوردها و کُتب سال‌های اخیر پژوهشگران لارستانی و همچنین تجلیل از خدمات و فعالیت‌های استاد احمد اقتداری انجام می‌شود.

عنایت‌الله موحدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به برگزاری نمایشگاه عکس زلزله لارستان در اماکن عمومی و بازارهای شهر اشاره کرد و ادامه داد: اکران خصوصی مستند چراغی در ساباط در مجتمع منیری و رونمایی یا معرفی کتاب‌های جدید ۷ شهرستان جنوب فارس به میزبانی شهرستان اوز از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری است که در هفته آتی اجرا می‌شود.

بامدادی معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان نیز از برپایی نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی با حضور هنرمندان گراش، اوز، خنج و لارستان با همکاری ۱۵ نهاد و تشکل در محل استادیوم شهید دانشیار خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اجرای مسابقات استانی کشتی، برگزاری تور دوچرخه‌سواری با عنوان منادیان وحدت با حضور ۶۰ رکاب‌زن در مسیر لار، گراش، اوز، خنج، مهر تا لامرد و بالعکس، برپایی جشنواره بومی و محلی با حضور مهمانانی از ۴ شهرستان و ۱۵ روستا خبر داد.

اشکان عسکری عضو شورای شهر لار نیز خواستار استقرار دبیرخانه دائمی هفته لارستان بزرگ گرامیداشت سالروز سفر رهبری برای اجرای برنامه‌ها در طول سال شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین