شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیام قدردانی شورای اسلامی شهر لار از بانیان برگزاری برنامه‌های «تجلی همدلی»

شورای اسلامی شهر لار از فرماندار و دیگر بانیان و عاملان برگزاری مجموعه برنامه‌های «تجلی همدلی» با صدور پیامی قدردانی کرد. به گزارش میلاد لارستان، شورای اسلامی شهر لار درپی…

شورای اسلامی شهر لار از فرماندار و دیگر بانیان و عاملان برگزاری مجموعه برنامه‌های «تجلی همدلی» با صدور پیامی قدردانی کرد.

به گزارش میلاد لارستان، شورای اسلامی شهر لار درپی برگزاری مجموعه برنامه‌های «تجلی همدلی» در شهرستان‌های خطه تاریخی و فرهنگیِ لارستانِ بزرگ پیام قدردانی منتشر کرده است که در ادامه می‌آید:

بر همگان روشن است سالروزِ سفر تاریخی و مهم مقام معظم رهبری به خطه تاریخی لارستان بزرگ، فرصتی ویژه و مناسب برای تجلیِ همدلی و تحکیم وحدت مناطق گسترده این جغرافیای فرهنگی است.

می‌دانیم که این رویداد مهم در سالیان گذشته با عنوان «روزِ لارستان» نام‌گذاری شد و طی این مدت مراسمی مختصر نیز در این روز برگزار می‌شد اما مجموعه برنامه‌های امسال از حیث شکل و معنا متفاوت با سالیان گذشته بود.

اول اینکه «روز» لارستان عملا به «هفته» لارستان تبدیل شد تا فرصتی مناسب برای اجرای برنامه‌هایی متعدد و متنوع باشد و دوم محتوای برنامه‌ها نیز تحول یافت تا غیر از شهر لار فرصتی مناسب برای مشارکت شهرها و شهرستان‌های این خطه فرهنگی فراهم شود.

پیام روشن این برنامه‌ها «تجلی همدلی» بود و همین عبارت مهم و معنادار «عنوان» این هفته را تشکیل داد.

ناگفته پیداست در این مدت نهادها، سازمان‌ها، سمن‌ها و افراد متعددی درگیر اجرای این برنامه‌های متنوع بودند که لازم از تک‌تک آنها قدردانی کرد.

به حکم وظیفه اخلاقی لازم است پیش از همه از جناب دکتر «داریوش دهقان» فرماندار محترم فرمانداری ویژه لارستان (که ابتکارِ تبدیل روز به هفته «تجلی همدلی» با وی بود) و در این مدت به‌حق تلاش‌های شبانه‌روزی و مثال‌زدنی داشتند قدردانی کنیم.

همچنین لازم است از حمایت‌های امامان جمعه و جماعات تمامی مناطق و شهرستان‌های سهیم، همراهی صمیمانه و فراتر از انتظار مجموعه خدوم شهرداری و شوراهای اسلامی و همکاری بی‌دریغ تمامی ادارات و سازمان‌های مجری برنامه‌های این هفته تشکری ویژه داشته باشیم.

باشد ابتکار ایجاد هفته «تجلی همدلی» بستری برای تعالی و توسعه روزافزون و تقویت همدلی و هم‌افزایی برای تمام مردمانِ نجیب و شریف این خطه ریشه‌دار و فرهنگ‌مدار باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۷:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین