جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

مهار تورم و گرانی باید اولویت نخست مسوولان باشد

امام جمعه شهر لار مرکز لارستان فارس تاکید کرد: پیروزی و تثبیت و استمرار نظام جمهوری اسلامی در طول این ۴۳ سال از شکل گیری آن بر سه رکن مهم…

امام جمعه شهر لار مرکز لارستان فارس تاکید کرد: پیروزی و تثبیت و استمرار نظام جمهوری اسلامی در طول این ۴۳ سال از شکل گیری آن بر سه رکن مهم مردم، اسلام و ولایت فقیه بوده و ادامه این حرکت عزتمندانه هم همچنان بر همین اصول استوار خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم در آیین جشن هفته لارستان بزرگ بمناسبت سفر تاریخی مقام معظم رهبری به این خطه اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی ها و رکن های مهم انقلاب اسلامی که یک انقلاب منحصر به فرد در بین همه انقلاب های مرسوم دنیا محسوب می شود، همین مردمی بودن آن است.مردم بودند که از همان زمان آغاز نهضت با شکل گیری هسته های مردمی در مساجد مقدمه لازم برای پیروزی شکوهمندانه انقلاب را فراهم و در جای جای کشور قیام کردند، به خیابان ها و کوچه ها آمدند و خشم و نفرت و انزجار درونی خود را علیه رژیم و حاکمیت شاهنشاهی ابراز داشتند.

وی ادامه داد: مردم پس از پیروزی انقلاب و اوج آن در هشت سال دفاع مقدس و در همه توطئه ها و ترفندها و دسیسه های دشمن جانانه پای انقلاب خود ایستادند.

موسوی خرم گفت: امروزهم با وجود همه توطئه ها و تحریم های ظالمانه دشمن که قرار بود طی ۶ ماه این نظام الهی و اسلامی را با تحمیل فشارهای سهمیگن اقتصادی و با خیال خام خود ساقط کنند اما باز هم مردم صبوری و مقاومت کردند و این توطئه هم به اذعان خود دشمن شکست خورد.

وی اسلامیت را ویژگی بارز و رکن مهم دیگری از ارکان نظام الهی و انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: مردم البته اگر سختی ها و رنج های سخت و فشارهای سنگین را تاکنون عزتمندانه تحمل کرده اند، اگر جان دادند و اگر شهید و رزمنده و هستی اشان را تقدیم این نظام و انقلاب کردند به خاطر ماهیت این نظام یعنی اسلامیت ناب محمدی بوده است.

موسوی خرم یادآور شد: مردم اگر به ندای رهبر و ولی خود در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس لبیک گفتند، فرزندان خود را زیر قرآن به نبرد با دشمن تا دندان مسلح می فرستادند همه به خاطر اسلام بود.

امام جمعه لار اضافه کرد: یکی دیگر از رکن های مهم این انقلاب و نظام اسلامی مساله ولایت فقیه و رهبری است که در حقیقت مکمل آن دو رکن دیگر نظام محسوب می شود. یکی از مهمترین عوامل پیروزی و استمرار و تثبیت این نظام الهی و عاملی که مردم هم تاکنون همه فشارها و سختی ها را تحمل کردند، ولایت فقیه بوده است.

وی به برخی از مشکلات و گرانی های اخیر اشاره کرد و گفت : راهبرد و سیاست اصلی دشمن امروز علیه کیان و اساس جمهوری اسلامی همان زدن هزار زخم است که بارها سران و ایادی استکبار به آن اذعان کرده اند. این نقشه مسلم دشمن است که البته ابزار برنده دشمن برای تحقق این هدف هم رسانه است.

وی تصریح کرد: ما امروز نباید از نقش تاثیرگذار و تعیین کننده رسانه ها غافل شویم و کار رسانه بسیار پیچیده و کارآمد در سیر تحولات جهانی امروز به خوبی نمایان شده است.بی گمان این همه دامن زدن و برجسته کردن موضوع گرانی یک جنس به نام ماکارونی با این همه بلوای رسانه ای درست در راستای سیاست زخم زدن دشمن به جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی خرم به موضوع گرانی های برخی اجناس در این روزها و مشکلات اقتصادی و معیشی در جامعه اشاره کرد و گفت: ما هم تاکید می کنیم که مهار تورم و عدم گرانی و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید در اولویت نخست مسئولان باشد و البته برای تحقق آن هم تدبیر لازم است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۶:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین