سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 26
سخنی از سر دلسوزی با نماینده مردم:

اندر حکایت جناب حسین زاده و پیامی که برای روز لارستان صادر نشد

یکی از فعالان اجتماعی لارستانی ساکن در بندرعباس روز گذشته با ارسال پیامی دلسوزانه خطاب به نماینده مردم، ضمن گله گذاری از عدم ارسال حتی یک پیام از سوی نماینده…

یکی از فعالان اجتماعی لارستانی ساکن در بندرعباس روز گذشته با ارسال پیامی دلسوزانه خطاب به نماینده مردم، ضمن گله گذاری از عدم ارسال حتی یک پیام از سوی نماینده محترم به مناسبت سالروز حضور رهبری معظم انقلاب در لارستان، نسبت به برخی جریان های فکری در این خصوص نیز هشدار داد. در پیام ارسالی از سوی مصطفي شورانگيز خطاب به حسین زاده آمده است:

جناب اقاي مهندس حسين زاده عرض سلام و خدا قوت

خسته نباشيد برادر؛ اميدوارم همراهي جنابعالي با جناب وزير نفت ثمرات ويژه اي براي كشور و مردم حوزه انتخابيه به همراه داشته باشد.

جناب مهندس حسين زاده ، در مدت حضور جنابعالي در كشورهاي بيخ گوش امريكاي جنايتكار، با ابتكار فرماندار ويژه و فهيم لارستان و شوراي شهر لار همايش ها و مراسم با شكوهي تحت عنوان تجلي همدلي به مناسبت سفر به ياد ماندني مقام عظماي ولايت به سرزمين كهن و متحد لارستان بزرگ بنا بر تعبير معظم له در شهر لار و گراش و اوز و خنج در جريان بود و جوششي از سر صدق و صفا با چاشني وحدت و همدلي در همه شهرها بچشم ميخورد و جلوه هاي شيرين و نابي از همبستگي و همزباني و همدلي را رقم زد.

در اين رويداد جاي خالي جنابعالي بسيار احساس ميشد، عذرتان موجه بود ولي با شناختي كه از شخصيت ولايي و انقلابي جنابعالي داشتيم، انتظار ميرفت در پيامي سالروز حضور پر بركت حضرت آقا را به خطه لارستان بزرگ گرامي داشته و حداقل پيام تبريكي در اين خصوص مخابره ميفرموديد.

ابتدا تصور مي شد مشغله هاي اين سفر ديپلماتيكتان مانع پيگيري اخبار كشور و حوزه انتخابيه شده ،  اما انتشار پيام هاي بزرگداشت هفته صليب سرخ و بسيج سازندگي، خلاف اين تصور را ثابت كرد اما اين شائبه را بوجود آورد كه هنوز نگاه فرا زادگاهي و تمكين به عظمت فرهنگي و محور وحدت منطقه و موطني كه همه روستاها و شهرهاي بقول جنابعالي جنوب فارس از پيكره آن متولد و پرورانده و مستقل شده اند يعني لارستان كهن، در وجود جنابعالي متبلور نشده است.

و نيز اين شائبه بوجود امده است كه افكار جنابعالي و جرياني كه دست به تخريب اين اقدام ارزشمند فرماندار ويژه لارستان زده و با سفسطه بازي و متناقض گويي سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد لارستان را تعبير و تفسير ميكند و بر خلاف توصيه هاي معظم له باعث ايجاد جنگ رواني و تشنج در منطقه ميشود و نيز جرياني كه در بنر بزرگداشت هفته لارستان در گراش از درج عنوان تجلي همدلي و نام لارستان امتناع ميورزد، همگي از يك آبشخور فكري نشآت ميگيرد كه اگر چنين باشد هرگز به خير و صلاح منطقه عزيزمان نيست.

اگر اين عزيزان در گراشي كه از سال ١٣٨٨ از پيكره لارستان جدا شده و به استقلال سياسي رسيده و اكنون خود را حتي از محدوده فرهنگي و زباني و قومي لارستان كهن مستثني ميدانند ، به تاريخ ورود سفر مقام معظم رهبري توجه فرمايند ، متوجه خواهند شد كه در آن تاريخ ، گراش هنوز يك بخش از شهرستان لارستان بوده و جا داشت اين شهرستان متولد شده در ١٣ سال قبل احترام پدر را به جاي مي اورد و همچون ديگر شهرستان هاي خودماني منطقه با دلي صاف و پاك در جهت همدلي و هم افزايي منطقه اي كه ميتواند نقش بسزايي در رشد و شكوفايي آينده اين مرز وبوم داشته باشد، كوشا و ساعي بودند و ان شاءا… زين پس خواهند بود، گرچه قدردان زحمات عزيزان خدوم و دلسوز هستيم.

در پايان تقدير و تشكر ويژه مي كنيم از فرماندار ويژه و فهيم لارستان و شواري شهر و شهرداري لار و همه عواملي كه در برگزاري اين جشنواره باشكوه نقش داشتند.

به اميد روزي كه لارستان بزرگ به حق و حقوق مسلم خود دست يابد.

مصطفي شورانگيز

۲۰/۰۲/۱۴۰۱

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۴:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “اندر حکایت جناب حسین زاده و پیامی که برای روز لارستان صادر نشد”

  1. گراشی التماس. دعا گفت:

    جناب شورانگیز احساس شما برای شهر لار به عنوان زادگاهتان. محترم است اما فکر میکنید که همه باید مثل شما فکر کنند شما میدانید که شهرستان های مجاور لار اینک مستقل هستند و هنوز طعم تمامیت خواهی. و لارستان را در ۲. شهر جدید و قدیم خلاصه کردن به یاد. دارند بنابراین انتظار نداشته باشید که همه مردم جنوب فارس واز جمله نماینده ۴ شهرستان هم به مانند شماها فکر کند دراین مدت هم برنامه ها بیشتر دولتی واداری بوده وبین هم کاران اداری انجام‌شده است

  2. ناشناس گفت:

    نمایندگان بستک و بندر عباس در تلاش اند برای دو بانده کردن جاده بستک به لارستان و بندر عباس به لارستان بودجه بگیرند ووزیرنا کار آمد را زیر سوال بکشند ولی آقای حسین زاده یا قدرت گرفتن حق مردم منطقه ندارد یا نمی خواهد به مسولیت خود عمل کند شاید هم هر دو ان سال آینده باز به سمت انتخابات پیش خواهیم رفت شما عقب نمانید

  3. لاری واقع بین گفت:

    به نظر می‌رسد اکثریت جمعیت حوزه انتخابیه نسبت به این موضوع چندان حساسیتی ندارند همانند نماینده محترم کسی مخالف نیست اما چندان احساساتی هم نمی شوند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین