جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پروژه ساخت بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی خنج نیز به طرح‌های ملی پیوست

 پروژه ساخت بیمارستان فوق تخصصی ۱۸۰ تختخوابی خنج با پیگیری‌های نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی، در ردیف طرح‌های…

 پروژه ساخت بیمارستان فوق تخصصی ۱۸۰ تختخوابی خنج با پیگیری‌های نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی، در ردیف طرح‌های ملی قرار گرفت و در سازمان برنامه و بودجه دارای «کد ۲۳» شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم، کددار شدن یک طرح بدان معناست که آن پروژه در ردیف طرح‌های ملی قرار گرفته و از سوی دولت به رسمیت شناخته شده است. این طرح در ردیف ۳۲ جدول شماره ۱۹ بودجه سال جاری (فهرست طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دارای مجوز کمیسیون ماده کد ۲۳) آمده است.

حسین‌زاده نماینده مردم  در این‌ باره می گوید: پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق مجلس صورت گرفت، طرح احداث بیمارستان فوق تخصصی ۱۸۰ تختخوابی خنج در ردیف طرح‌های ملی قرار گرفت و در کمیسیون ماده کد ۲۳ سازمان برنامه و بودجه به تصویب رسید که اصطلاحاً گفته می‌شود این پروژه کد ۲۳ دریافت کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش خیرین و نیک‌اندیشان برای ساخت این بیمارستان خاطرنشان کرد: پیش از این تفاهم شده بود که هزینه ساخت بیمارستان توسط خیرین تامین شود و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجهیزات و نیروی انسانی آن را فراهم آورد که با کددار شدن این پروژه، میزان مشارکت دولت در ساخت و تجهیز این بیمارستان افزایش می‌یابد و مسیر برای جذب بودجه‌های دولتی هموارتر خواهد شد.

حسین‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه وزارت بهداشت، استاندار محترم فارس، مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور و استان فارس و مدیران کنونی و سابق دانشکده علوم پزشکی لارستان و شبکه بهداشت و درمان خنج، ابراز امیدواری کرد که با این اتفاق شاهد آغاز عملیات ساخت این بیمارستان باشیم.

عملیات ساخت بیمارستان فوق تخصصی ۱۸۰ تختخوابی خنج خرداد ماه سال گذشته با حضور نماینده مردم و معاون وقت وزیر بهداشت آغاز و در آن زمان پیش‌بینی شد که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان این بیمارستان ساخته خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین