جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

3روز تا بزرگترین رویدادمطبوعاتی فارس در لارستان+برنامه

یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در عرصه رسانه و مطبوعات استان فارس ۱۴ اسفندماه در لارستان رقم می‌خورد تا این استان برگزیدگان نخستین جشنواره مطبوعات خود را بشناسد.

 یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در عرصه رسانه و مطبوعات استان فارس ۱۴ اسفندماه در لارستان رقم می‌خورد تا این استان برگزیدگان نخستین جشنواره مطبوعات خود را بشناسد.

اواسط آذرماه فراخوان نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس در لارستان اعلام شد تا علاقه‌مندان و روزنامه‌نگاران استان آثار خود را در بخش‌های حرفه‌ای، ویژه و پیشنهادی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. مهلت اولیه این جشنواره تا ۲۰ دی ماه اعلام شد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از تسنیم  دبیر اجرایی نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس اظهار داشت: در مهلت اولیه ۸۰‌اثر از نقاط شرق، شمال و مرکزی استان فارس به جشنواره ارسال شد و با توجه به استقبال از این جشنواره، مهلت ارسال اثر تا ۱۰ بهمن‌ماه تمدید شد.

انتخابات پیش رو سبب شد که تاریخ برگزاری جشنواره نیز تغییر کند و از ۳۰ بهمن ماه به ۱۴ اسفند موکول شود تا این هفته روزنامه‌نگاران استان فارس شاهد رخدادی بزرگ باشند. علی‌اصغر رفعت‌حقیقی، رئیس اداره ارشاد لارستان آثار ارسالی به جشنواره را بالغ بر ۴۰۰‌اثر می‌داند که این امر سبب شد مرحله داوری جشنواره تحت نظارت عالی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گیرد.

جمشید جعفرپور نماینده منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی با حضور در دبیرخانه جشنواره از روند برگزاری جشنواره اطلاع یافت و درباره فعالیت‌هایی که در فضای رسانه‌ای این شهرستان انجام شده است، گفت: علاوه بر حضور مطبوعات قوی در لارستان این شهرستان در زمینه رادیو و تلویزیون نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

برنامه زمان بندی به شرح زیر است:

New Image

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین