جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

زارع: تکریم شهدای شیعه و سنی، تکریم وحدت ملی و انسجام اسلامی است

بخشدار منطقه صحرای باغ لارستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با رئیس این واحد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

بخشدار منطقه صحرای باغ لارستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با رئیس این واحد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری آنا ، در این دیدار که به منظور هر چه بهتر برگزار شدن آیین تجلیل از شهدای آن منطقه انجام شد؛ دکتر مهدی زارع با تقدیر از برگزار کنندگان این آیین وزین گفت: تکریم  مقام شهدا وظیفه و رسالتی بر دوش علاقمندان انقلاب و  مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و قطعا تکریم و بزرگداشت شهدای مناطق این خطه از کشور که  حضور برادران اهل سنت و شیعه در آن چشمگیر است ؛ می تواند در خنثی کردن توطئه های دشمن و ایجاد انسجام ملی و جلوگیری از انحرافات فکری و عقیدتی در بین پیروان همه فرق اسلامی بسیار موثر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، ضمن تقدیر از مسئولین صحرای باغ و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن منطقه گفت: منطقه صحرای باغ همیشه به عنوان منطقه ای که مردان و زنان رشید و دلاور در آن نقش آفرینی می کنند؛ زبانزد بوده است.

زارع ، در خصوص شهدای سرافراز  منطقه صحرای باغ لارستان گفت: شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، مجاهدان راحل دفاع مقدس و شهدای عزیزی که جانشان را برای پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع از آرمان های این انقلاب از دست داده اند؛ مصادیق بزرگ مردانگی و شجاعت برجسته مردمان این خطه از  ایران اسلامی هستند.

 زارع، ضمن تاکید بر تلاش به منظور  برگزاری هر چه بهتر آیین بزرگداشت شهدای صحرای باغ گفت: دانشگاه  آزاد اسلامی لارستان،  دانشگاه مرکزی در استان فارس است که دفتر تقریب مذاهب اسلامی در آن مستقر است و قطعا از این گونه برنامه ها حمایت و از تمامی ظرفیت های موجود به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم استفاده  خواهد کرد.

 در این جلسه، احمد علمدار ضمن تشکر از  دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: هدف ما از برگزاری  این آیین و برنامه های مشابه، ایجاد دوست و تحکیم وحدت میان برادران اهل سنت و شیعه در منطقه و زنده نگاه  داشتن یاد شهدا است که این وظیفه خطیر همواره بر دوش مسئولین و مردم بوده است.

بخشدار صحرای باغ، با اشاره به این موضوع که دشمنان سعی در ناامید کردن مردم و به فراموشی سپردن یاد و خاطره شهدا دارند گفت: قطعا این گونه برنامه ها می تواند نقشه دشمنان را خنثی کرده و دوستان انقلاب اسلامی را در این مسیر ، استوار و مصمم کند.

لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت شهدای شیعه و سنی منطقه صحرای باغ لارستان در شهر عمادشهر با حضور علمای شیعه و سنی و مردم خداجوی منطقه برگزار خواهد شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “زارع: تکریم شهدای شیعه و سنی، تکریم وحدت ملی و انسجام اسلامی است”

  1. تیز بین لاری گفت:

    ماشاالله آقای زارع همه جا در شهروروستا به‌عناوین مختلف شرکت دارند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین