پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

حضور رییس و مشاور روانشناسی در خوابگاه دانشجویان آموزشکده فنی لارستان‎‎

مهندس یادگاری فرد ریاست آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان، از خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی لارستان بازدید کرد.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی آموزشکده فنی لارستان، مهندس یادگاری فرد ریاست آموزشکده  هدف از این دیدار را خوش آمد گویی و احوالپرسی با دانشجویان و ایجاد فضای شاد و صمیمی و تسهیل ارتباطات بین مشاور و دانشجویان در ایام کرونا و پساکرونا دانستند .
در این دیدار و جمع صمیمی ، یادگاری فرد ضمن احوال پرسی با دانشجویان و تشکر از حضور استاد علیرضایی مشاور و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی آموزشکده و اظهار خوشحالی از رونق مجدد دانشگاه، اعلام داشتند: تمام تلاش کادر آموزشکده ایجاد بسترهای لازم و مطلوب جهت آموزش بهینه و تحصیلات مورد نظر و ایجاد محیطی سرشار از آرامش و نشاط برای شما دانشجویان عزیز است .
علیرضایی، مشاور آموزشکده نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم گویی به دانشجویان و اظهار خوشحالی از حضور صمیمی در جمع آنان به بیان سبک زندگی سالم و ویژگی های فردی بارز پرداخته و از دانشجویان خواستند فرصت دانشجویی و حضور در خوابگاه را غنیمت شمرده و در جهت توسعه ی علمی، مهارتی و اخلاقی خود به منظور موفقیت در کسب و کار آینده تلاش نمایند.
در ادامه، مهندس شکفته  معاون آموزشکده به سوالات دانشجویان  و راه های ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر پاسخ داده و راهنمایی های لازم را ارائه نمودند. در پایان از دانشجویان با میوه و شیرینی پذیرایی گردید .

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین