جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

رئیس ورزش کارگری لارستان: قهرمانان کشوری و انجمن های برتر تجلیل می شوند

همه ساله از قهرمانان کشوری و انجمن های برتر این هیئت تجلیل می شود.

رئیس ورزش کارگری لارستان گفت: همه ساله از قهرمانان کشوری و انجمن های برتر این هیئت تجلیل می شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش کارگری لارستان، جلال احمدی راد در جمع مسئولین انجمن های این هیئت با تاکید بر اینکه هر انجمن بایستی در مناسبت های مختلف سال برنامه مدون داشته باشد، اظهار داشت: ارائه تقویم ورزشی سالانه از مهم ترین اهداف هر انجمن است که بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه از طریق هیئت ورزش کارگری می توان سیر مسیر را هموارتر کرد و سریع تر به مقصد رسید، تصریح کرد: هیئت ورزش کارگری آماده هرگونه همکاری با مسوولین انجمن ها به منظور برگزاری برنامه های مختلف ورزشی آموزشی و همچنین جشنواره ها و اردوهای ورزشی است.

رئیس ورزش کارگری لارستان در ادامه به برگزاری مسابقات و همایش ها در هفته کار و کارگر، روز تعاون، هفته تربیت بدنی و ورزش، دهه فجر و دیگر مناسبت های سال برای خانواده ها و فرزندان کارگر اشاره کرد و ابراز داشت: همکاری با هیئت های ورزشی اداره ورزش و جوانان لارستان نیز باعث پیشرفت و رشد انجمن ورزش های کارگری می شود.

احمدی راد، در ادامه به شرکت در مسابقات استانی و کشوری توسط ورزشکاران انجمن های مختلف اشاره کرد و افزود: تکمیل کادر و برگزاری جلسه های مستمر باید در اولویت برنامه های هر انجمن قرار گیرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مسوولین انجمن ها باید نسبت به جذب اسپانسر اقدام کنند، ادامه داد: در همین راستا اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و هیئت ورزش کارگری لارستان نیز از انجمن های مختلف حمایت می کند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین