جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پروژه «زمین چمن مصنوعی» شهرداری لطیفی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

شهردار لطیفی از آغاز عملیات احداث پیست دوچرخه سواری و پیاده روی در مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی خبر داد و گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی این مجتمع…

شهردار لطیفی از آغاز عملیات احداث پیست دوچرخه سواری و پیاده روی در مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی خبر داد و گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی این مجتمع در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی،  واحدی اظهار داشت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان شهر و پر کردن اوقات فراغت آنها، تکمیل پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال و احداث پیست دوچرخه سواری و پیاده روی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه از آغاز عملیات زیرسازی احداث پیست دوچرخه سواری و پیاده روی در مجتمع فرهنگی – ورزشی شهرداری لطیفی خبر داد و اظهار داشت:عملیات مخلوط ریزی، زیرسازی و تسطیح این مسیر در مجاورت زمین چمن مصنوعی در حال انجام است.

شهردار لطیفی در پایان در خصوص تکمیل پروژه زمین چمن مصنوعی نیز عنوان کرد: با بررسی های صورت گرفته چمن مصنوعی با کیفیت مناسب خریداری شده است و به زودی نصب آن نیز آغاز می شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین