پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
قابل توجه نماینده مردم و مسئولین مربوطه:

توسعه میدان گازی ارم در دستور کار شرکت نفت؛ عایدی “مسئولیت های اجتماعی” پروژه برای “خنج” و سایر مناطق درنظر گرفته شود

مدیر عامل  شرکت نفت مناطق مرکزی ایران  در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان، از نهایی‌سازی اسناد مناقصه ۱۳ بسته توسعه میدان‌های گازی این شرکت در طرح ضربتی از…

مدیر عامل  شرکت نفت مناطق مرکزی ایران  در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان، از نهایی‌سازی اسناد مناقصه ۱۳ بسته توسعه میدان‌های گازی این شرکت در طرح ضربتی از جمله میدان ارم در نزدیکی شهرستان خنج خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به  نقل از شانا  مهدی حیدری با اشاره به اینکه اجرای این پروژه‌ها در مرحله آماده‌سازی نهایی برای انجام مناقصه قرار دارد، اظهار کرد: با توسعه این ۱۳ میدان گازی، چالش‌های تأمین خوراک پالایشگاه‌های گازی از محل تولید گاز در حوزه فعالیت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برطرف می‌شود.

وی افزود: با توسعه میدان‌های گازی ارم و پازن بخشی از ظرفیت اسمی پالایشگاه گاز پارسیان کامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با یادآوری اینکه این شرکت بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده گاز در مناطق خشکی کشور است، تصریح کرد: هم‌اکنون طرح احداث سه ایستگاه تقویت فشار و یک مرکز جمع‌آوری گاز در جنوب استان فارس عملیاتی شده و تاکنون در مراحل اولیه اجرا از پیشرفت نسبی خوبی برخوردار است.

یادآور می شود میدان گازی ارم در مختصات دویست کیلومتری جنوب شیراز، بیست و پنج کیلومتری جنوب غربی شهر خنج استان فارس و شصت کیلومتری شمال عسلویه در استان بوشهر قرار دارد.

میلاد لارستان : اساسا هر پروژه توسعه ای در منطقه طبق قانون برنامه ششم توسعه یک ردیف مسئولیت های اجتماعی در آن منطقه در حال اجرا را با خود به همراه دارد. اجرای پروژه تقویت فشار در منطقه خنج توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شرکت پرشیا و نیز برنامه ریزی جهت توسعه میدان گازی ارم در بخش خنج دو پروژه مهمی هستند که بایستی ردیف مسئولیت اجتماعی آن در منطقه مورد استفاده قرار گیرد. در این خصوص نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی با ارتباط خوبی که با مجموعه وزارت نفت و شخص وزیر دارد شایسته است در این خصوص جدیت بیشتری به خرج دهند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توسعه میدان گازی ارم در دستور کار شرکت نفت؛ عایدی “مسئولیت های اجتماعی” پروژه برای “خنج” و سایر مناطق درنظر گرفته شود”

  1. شمسی از خنج گفت:

    به به خنج هم به جمع شهرستانهای نفت و گاز پیوست ورفت به طرف لامرد ومهروعسلویه و……

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین