سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

31 هزار مشترک گاز در سطح لارستان وجود دارد

رئیس اداره گاز لارستان تعداد مشترکین گاز در شهرستان لارستان را حدود ۳۱ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: در سطح کل شهرستان به میزان ۷۰۰ شبکه گذاری گاز انجام…

رئیس اداره گاز لارستان تعداد مشترکین گاز در شهرستان لارستان را حدود ۳۱ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: در سطح کل شهرستان به میزان ۷۰۰ شبکه گذاری گاز انجام شده که ۲۱۰ کیلومتر آن مربوط به شهرستان اوز و ۴۹۰ کیلومتر مربوط به نقاط دیگر بوده است.

محمدحسین اعتمادپور در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه از مجموع شهرهای لارستان ۴ شهر اوز، خور، لطیفی و لار به شبکه سراسری گاز متصل شده اند، اظهار داشت: شهرهای بیرم، عمادشهر و دهکویه نیز در حال اجرای شبکه گذاری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۴ روستا شامل بائن، براک، فیشور و محلچه از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: روستاهای بخش های بیرم و عمادشهر و بخش مرکزی شامل روستاهای کورده و بریز در حال اجرای شبکه اتصال به گاز هستند.

رئیس اداره گاز لارستان با برشمردن مهمترین طرح های گازرسانی در حال اجرا در سطح این شهرستان، تصریح کرد: گازرسانی به شهر بیرم و ۱۳ روستای تابعه، گازرسانی به عمادشهر و روستاهای تابعه بخش صحرای باغ، گازرسانی به شهر دهکویه، گازرسانی به روستاهای کورده و بریز در حال اجراست.

وی همچنین از اجرای خط انتقال گاز به بخشهای جویم و بنارویه خبر داد و خاطر نشان کرد: قرارداد انتخاب پیمانکار برای شبکه داخلی شهرهای جویم و بنارویه تنظیم شده و نامه نگارهای لازم صورت گرفته است.

این مسئول تعداد مشترکین گاز در شهرستان لارستان را حدود ۳۱ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: در سطح کل شهرستان به میزان ۷۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام شده که ۲۱۰ کیلومتر آن مربوط به شهرستان اوز و ۴۹۰ کیلومتر مربوط به نقاط دیگر بوده است.

اعتمادپور با بیان اینکه تعداد ۱۸ هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب در شهرستان لارستان نصب شده است، تصریح کرد: شبکه گازرسانی به فرودگاه لارستان اجرا شده و علمک انشعاب نیز نصب شده و در حال حاضر مانع خاصی برای استفاده از نعمت گاز در آن وجود ندارد.

این مسئول همچنین از انتخاب پیمانکار خط انتقال گاز به شرکت سیمان لارستان خبر داد و عنوان کرد: این پیمانکار در حال انعقاد قرارداد قرار دارد و به دلیل هزینه بالای این پروژه، نیاز به اخذ مجوز از وزیر است و امید می رود تا ۲ ماه آینده کار اجرایی این طرح بزرگ عملیاتی شود.

وی با توصیه به شهروندان برای دقت نظر در راه اندازی وسایل گرمایشی در فصل سرما و همچنین بررسی هواکش ها، تأکید کرد: نشتی لوله ها قبل از راه اندازی بخاری ها حتماَ مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس اداره گاز لارستان با اشاره به حذف قبوض کاغذی و صدور قبض های الکترونیکی گاز از ابتدای دی ماه سال جاری، اضافه کرد: شهروندان می توانند جهت ثبت شماره موبایل خود به منظور دریافت قبوض الکتریکی گاز با ارسال شماره اشتراک ۱۲ رقمی خود به سامانه ۳۰۰۰۷۱۱ یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی گاز ایران به آدرس www.nigc-fars.ir و ثبت شماره اشتراک و شماره همراه یا مراجعه حضور به اداره گاز لارستان واقع در میدان قبله اقدام کنند.

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین