شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اظهار تأسف عضو کمیسیون عمران مجلس در زمینه وضعیت نامناسب راه‌های فارس!

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث راه‌ها به ویژه تصادفات و سوانح جاده‌ای در فارس وضعیت مناسبی نداریم. به گزارش میلادلاستان  به نقل از روابط…

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث راه‌ها به ویژه تصادفات و سوانح جاده‌ای در فارس وضعیت مناسبی نداریم.

به گزارش میلادلاستان  به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس، علیرضا پاک فطرت در نشست نمایندگان استان فارس  با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان،  توجه بیشتر مسئولان ملی و استانی به ارتقای وضعیت راه‌های استان را خواستار شد و گفت: در بحث راه‌ها به ویژه تصادفات و سوانح جاده‌ای وضعیت مناسبی نداریم. وی گفت: به عنوان نماینده مردم وقتی که این وضعیت را با استان.های همجوار نظیر یزد مقایسه می‌کنم متاسف می‌شوم.

پاک فطرت با اشاره به بودجه در اختیار مجلس در حوزه‌های انتخابیه، گفت: هیچ اعتباری در اختیار نمایندگان نیست و این فقط یک شعار است چراکه بودجه در موارد مشخص نیز مصوب شده است.

وی با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات شورای راهبردی آب در استان فارس، اظهار داشت: بایستی به شورای راهبردی آب اختیار بیشتری بدهیم و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی را موظف به عملیاتی کردن مصوبات این شورا کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی بسیار خوبی که بین مدیر ارشد استان با نماینده مقام معظم رهبری و همچنین بین مدیران و نمایندگان وجود دارد، آینده‌ای درخشان در انتظار استان فارس خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین