شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

دیدار فرماندار ویژه لارستان با مادر گرانقدر شهید ماشاءا… طلایی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با خانواده معظم شهید ماشاء ا… طلایی دیدار کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری معاون فرمانداری، مهندس شریفی شهردار لار، قنبری رییس شورای اسلامی شهر لار و روسای ادارات بنیاد شهید و امورایثارگران و اوقاف و امور خیریه لارستان با مادر گرانقدر شهید ماشاء ا… طلایی دیدار نمودند.

در این دیدار صمیمانه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: اگر امروز ایران جزیره امن در منطقه است تنها به خاطر جانفشانی شهدایی است که برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به پا خواستند و جانفشانی کردند. خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر همواره به عنوان یكی از استوانه‌های مستحكم نظام، در پاسداری از ارزش‌های اسلام كوشیده‌اند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نكرده‌اند.

دهقان با بیان اینکه شهدا ضمانت کننده حیات جامعه بشری و حفظ استقلال و آزادی جوامع بشری هستند، گفت: امنیت و شكوفایی امروز كشور، مرهون مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران، پایمردی و صبر خانواده‌های معظم آن‌هاست كه كشور را در طوفان حوادث و رویدادهای مختلف بیمه كرده است.

وی تصریح کرد: وظیفه آحاد ملت پاسداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران است و مسئولان نیز باید با سركشی از خانواده‌های آنان وظیفه خود را به درستی ایفا كنند.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه لوح سپاس و هدیه ای به رسم ادب و احترام تقدیم مادر شهید ماشاءالله طلایی کرد.

گفتنی است شهید ماشاا… طلایی فرزند ماندن متولد ۱۵ تیر۱۳۴۶ در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات پدافندی سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. روحش شاد و یادش گرامی باد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین