یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پیگیری مصوبات سفر نایب رئیس مجلس به لامرد؛ بیشتر مصوبات عملیاتی شده است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مصوبات سفرش به لامرد اظهار داشت: خوشبختانه بیشتر مصوبات سفر انجام شده و مابقی مصوبات نیز براساس مهلت تعیین شده در حال پیگیری…

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مصوبات سفرش به لامرد اظهار داشت: خوشبختانه بیشتر مصوبات سفر انجام شده و مابقی مصوبات نیز براساس مهلت تعیین شده در حال پیگیری و اجرا است.

به گزارش میلادلارستان علی نیکزاد  در گفت وگو با  خانه ملت با اشاره به نشست  با برخی از مسئولان اجرایی درخصوص پیگیری مصوبات بازدید میدانی از حوزه انتخابیه لامرد و مهر گفت: با درخواست سید موسی موسوی، سفری به حوزه انتخابیه لامرد و مهر داشتیم و با دستگاه های مختلف درخصوص موضوعاتی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، راهداری و … نشست هایی را برگزار کردیم که در این سفر ۲۸ مصوبه تصویب شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه مذکور این مصوبات مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه های اجرایی گزارشی از روند اجرای مصوبات سفر به حوزه انتخابیه لامرد و مهر را ارائه کردند که خوشبختانه بیشتر مصوبات سفر انجام شده و مابقی مصوبات نیز براساس مهلت تعیین شده در حال پیگیری و اجرا است.

وی افزود: تلاش بر این است که نظارت های میدانی منجر به نتیجه شود و مردم از اجرای این مصوبات مطلع و منتفع شوند. البته بودجه سال ۱۴۰۱ به دستگاه های اجرایی ابلاغ نشده و با توجه به اینکه بودجه مورد نیاز این مصوبات در قانون بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است، لازم است این موارد پیگیری شود.

نایب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در نهایت روند مثبتی در پیش است، البته تلاش است در یک ماه آینده نیز سفری به این منطقه صورت گیرد تا مجدداً مصوبات پیگیری شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین