شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

آغاز نهضت بهسازی روستاها در لامرد و مهر با اعتبار 11 میلیارد تومانی

عضو کمیسیون انرژی مجلس از آغاز گام نخست نهضت بهسازی روستاها با تخصیص قریب به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به ۵۰ روستا در شهرستان‌های لامرد و مهر خبر داد. به…

عضو کمیسیون انرژی مجلس از آغاز گام نخست نهضت بهسازی روستاها با تخصیص قریب به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به ۵۰ روستا در شهرستان‌های لامرد و مهر خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس سیدموسی موسوی با اشاره به اینکه در نخستین روز سال جدید در پیام نوروزی خود بر اجرای ۳ نهضت ایجاد اماکن ورزشی، بهسازی روستاها و آبرسانی با اولویت مناطق محروم در دو شهرستان لامرد و مهر تأکید کرده بود، گفت: در همین راستا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، کلنگ احداث بیش از ۲۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای حوزه انتخابیه به زمین خورد و در گام دوم با پیگیری که صورت گرفت، اعتبار لازم برای آغاز نهضت بهسازی روستاها نیز ابلاغ شد.

وی ادامه داد: با اختصاص قریب به ۱۱ میلیارد تومان، نهضت بهسازی روستایی در مرحله اول به‌ صورت همزمان در ۵۰ روستا که دارای کد اجرایی بودند آغاز می‌گردد تا این مناطق محروم تبدیل به کارگاه‌های بزرگ سازندگی شوند.

رئیس سابق مجمع‌ نمایندگان فارس با اشاره به اینکه این موضوع شعاری، صوری و نمایشی نیست، افزود: علی‌رغم همه تنگناهای مالی دولت و شرایط سخت اقتصادی کشور، در نتیجه پیگیری‌های مداوم تمام اعتبارات یاد شده تخصیص یافته و ضمن مبادله موافقت‌نامه بین سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن فارس، این بودجه اختصاصی به شهرستان‌های لامرد و مهر ابلاغ شده است.

نماینده مردم لامرد و مهر گفت: در گام نخست این نهضت، عملیات بهسازی در ۵۰ روستا شامل روستاهای ترمان، چاه چاهورز، چاه‌شرف، خره، چاه‌گزی مهر، خالو محمدعلی، پنگرویه، چاه‌بیدو، لشکان، کندر عبدالرضا، میرملکی، ناوبندی، حاجی‌آباد مهر، قلعه غلام عبدالله، نرمان، ستنبک، شول، میرحسنی، حسن کمالی، قلعه محمدعلی، کال، ارودان، پاقلات، پسبند، کارون، ده‌پایین، چاه‌کبکان، خشت، بریو، شهرک امام خمینی، چاه‌گزی علامرودشت، زیغان، گلدشت، سیدهاشمی، غیب‌الهی، حاجی‌‌آباد خواجه‌مراد، اندر، خیرگو، چارطاق، قلعه سهراب، تمرویه، دهنو چاهورز، وردوان، دهنو علامرودشت، دهکهنه، خالده، بردکویه، دهنو فاضلی، نورآباد و بهرستان اجرا خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه بهسازی این ۵۰ روستا تنها گام نخست از این نهضت بزرگ است، اضافه کرد: در گام دوم نهضت بهسازی روستاها که با چندین میلیارد تومان اعتبار به زودی آغاز خواهد شد، ده‌ها روستای دیگر نیز به کارگاه سازندگی تبدیل خواهند شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین