پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

رئیس مرکز لارستان عضو کمیته12 نفره کشوری برنامه ریزی فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان به عضویت کمیته ۱۲ نفره کشوری  برنامه ریزی فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان به عضویت کمیته ۱۲ نفره کشوری  برنامه ریزی فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمد صباغی طی ابلاغی از سوی دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، به عضویت کمیته ۱۲ نفره منصوب شد. در این ابلاغ میخوانیم:

با عنایت به نقش و اهمیت جایگاه علوم پایه در توسعه علمی کشور و اعتلای سلامت جامعه و با توجه به سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به مدت یک سال به عنوان عضو کمیته ارزشیابی و برنامه ریزی فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی منصوب می گردید تا با هماهنگی دبیرخانه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی به انجام امور محوله اهتمام ورزید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب علمی و امانتداری در انجام وظایف خطیری که بر عهده دارید موفق باشید.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین